همکاری بانک ملت و دانشگاه پیام نور

بانک ملت و دانشگاه پیام نور در راستای ارتقای سطح همکاری‌های فی‌مابین، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ازایسنا، در چارچوب این تفاهم‌نامه که به امضای علی رستگار مدیرعامل بانک ملت و علی اصغر رستمی ابوسعیدی رییس دانشگاه پیام نور رسید، سطح همکاری‌های متقابل و مراودات بانکی افزایش یافته و انواع خدمات ویژه بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک به دانشگاه ارایه خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضا و تبادل این تفاهم‌نامه با اشاره به سابقه همکاری این بانک و دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بانک ملت همیشه به عنوان یک مشتری ارزنده و برتر به دانشگاه پیام نور نگاه کرده و تمام تلاش خود را برای برآورده ساختن نیازهای مالی این دانشگاه به کار بسته است.

وی انعقاد این تفاهم‌نامه را اقدامی در راستای افزایش کمی و کیفی سطح همکاری‌های طرفین خواند و اظهار امیدواری کرد که تفاهم‌نامه مذکور منشاء خیر و برکت برای بانک و دانشگاه باشد.

رستگار پایداری ارتباط و برقراری رابطه برد- برد با مشتریان را هدف بانک ملت دانست و گفت: این بانک علاوه بر شبکه گسترده شعب و واحدهای خود داخل کشور، در خارج از کشور نیز شبکه وسیعی دارد که می‌تواند در زمینه امور ارزی واحدهای خارج از کشور دانشگاه پیام نور نیز با این دانشگاه همکاری‌های لازم را داشته باشد.

مدیرعامل بانک ملت تاکید کرد که این بانک به طور کامل آماده همکاری و پاسخ به نیازهای مالی دانشگاه در سراسر کشور است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ⁄  2  =