۱۰ تیترداغ دنیای آی تی

باهم مروری بر داغ‌ترین تیترهای دنیای آی تی در روز سه‌شنبه 18 اسفند 1394 می‌کنیم:

شماره 1 – تیم کوک، مدیر اجرایی اپل، لری پیج ازموسسان گوگل و مدیر فعلی آلفابت، آلون ماسک مدیر اجرایی تسلا موتورز در کنار شونپارکر مبدع نیپستر در جزیره‌ای خصوصی در جورجیا با میزبانی جمهوری خواهان گرد هم آمدهتا راه‌های متوقف کردن دونالد ترامپ را بررسی کنند!

شماره 2 – درآمد سازی از روی اپ استور بسیار سختشده است و ممکن است دنیای نرم‌افزار باوجود 1.5 میلیون اپ روی اپ استور اپل و همینمقدار روی گوگل پلی دچار تحول انقلابی شوند.

شماره 3 – ماشین پول‌سازی این روزهای کمپانیاسنپ چت کاملاً شبیه روزهای اول فیس‌بوک شده است. امسال پیش‌بینی‌شده درآمد اینکمپانی به اشتراک‌گذاری تصویر به 300 میلیون دلار برسد.

شماره 4 – مارک بنیوف، مدیر اجرایی Salesforce می‌گوید تحولی بزرگ دربیزینس نرم‌افزار در حال وقوع است.

شماره 5 – کریستوفر پول، کارآفرین آمریکایی والبته چهره مشهور 4chan به تیم گوگل پیوست.

شماره 6 – بحران در استارتاپ ترانوس اوج گرفتهاست. این شرکت که در بخش خدمات سلامت و تجهیزات آزمایشگاهی سرویس می‌دهد دچاربحران فنی شده و مقامات تأییدیه آزمایش خون این شرکت را زیر سؤال برده‌اند.

شماره 7 – سرویس جدید گوگل بنام Google Fi راه‌اندازی شد. اینسرویس خدمات موبایل ارزان را به کاربران می‌دهد و کاربران فقط برای دیتایی کهاستفاده می‌کنند پول می‌دهند و نه بیشتر.

شماره 8 – دادگستری آمریکا علیه اپل درخواست استینافرا مطرح کردند. اپل حاضر نشده دیتای آیفون تروریست کالیفرنیایی را بشکند و بهمقامات اف بی آی بدهد.

 شماره 9- مایکروسافت، در کمپانی گیم LionheadStudios را تختهکرد. هرچند این کمپانی معروف است اما تصمیم مایکروسافت به‌عنوان مالک را بایدپذیرفت.

شماره 10 – معذرت‌خواهی مقامات کمپانی اوبر، تاکسی‌سرویسآنلاین از Buzzfeed. بوزفید اخیراً دست بهانتشار هزاران درخواست کمک از سوی زنانی زد که ظاهراً در تاکسی‌سرویس‌های اوبر به آن‌هاتعرض شده بود و اوبر واکنش خشمگینانه‌ای از خود بروز داد اما بلافاصله پشیمان شدهو معذرت‌خواهی کرد. اوبر در بسیاری کشورها هم از سوی تاکسی‌داران موردحمله واقع‌شدهو هم از سوی کسانی که در تاکسی‌های تحت خدمت اوبر سوار شده، اما مورد تعرض از سویرانندگان قرارگرفته‌اند!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −  62  =