دست‌کش بلوتوثی ویژه کار با موبایل

پاسخ دادن به تماس‏های ورودی، پخش موسیقی و سایر کارهای ساده‏ای که با تلفن همراه انجام می‏شود از مواردی است که در این فناوری مد نظر قرار گرفته است. محققان دستکش مخصوصی ساخته‌اند که به وسیله آن و بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد و کارهای دیگری را با آن انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از مهر، استفاده از تلفن همراه در روزهای سرد و برفی کار سختی است زیرا باید آن را از جیب خارج کرد و در هوای سرد و درحالی که نمی‌توان از دستکش استفاده کرد به تماس‌های ورودی پاسخ داد. اما به تازگی شرکتی موسوم به Blue Infusion Technologies دستکش جدیدی ساخته که با استفاده از آن می‌توان از تلفن همراه هوشمندی که دارای نمایشگر لمسی است استفاده کرد، بی‌آنکه نیازی به خارج کردن آن از جیب باشد.

این فناوری جدید که BearTek نام دارد چندی پیش ارائه شد. کاربری که آن را به دست می‌کند با استفاده از لنگه چپ آن‌که به فناوری بلوتوث و وای‌فای مجهز است می‌تواند کنترل بی سیمی بر دستگاهش داشته باشد. حالا این شرکت نسخه جدید این فناوری یعنی BearTek II را ارائه کرده است که قابلیت‌های به مراتب بیشتری دارد. کاربری که از این دستکش استفاده می‌کند لایه کوچک تعبیه شده روی شست لنگه چپ دستکش را با یکی از 6 نقطه حساس لمسی تعبیه شده روی سه انگشت دیگر تماس داده و براساس اینکه با کدام‌یک از این 6 نقطه تماس را برقرار می‌کند این امکان را خواهد داشت که کارهای مختلفی با تلفن همراه خود انجام دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  3  =