اثر ۱ تریلیون دلاری تلفن همراه بر فروش خرده فروشی ها /چشم انداز ۲۰۲۰ خریدهای موبایلی

در سال 2015ثبت شد

شرکت Forrester پیش بینی می کند؛ در سال 2016، فروش های ناشی از تاثیر وب در بازار به 1.3 میلیارد دلار برسد و تا سال 2020 به 1.6 میلیارد دلار افزایش یابد./با توجه به گزارش جدیدی از سوی مرکز تحقیقاتی Forrester Research؛ بیش از 1 هزار میلیارد دلار از مجموع فروش در خرده فروشی ها تحت تاثیر تلفن های همراه بوده است./هر چه مشتریان بهتر بتوانند از گوشی های هوشمند خود در هر موقعیتی استفاده کنند، خرید کردن با احتمال بیشتری به یکی از فعالیت های رایج آن ها تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با توجه به گزارش جدیدی از سوی مرکز تحقیقاتی Forrester Research؛ بیش از 1 هزار میلیارد دلار از مجموع فروش در خرده فروشی ها تحت تاثیر تلفن های همراه بوده است.

در آخرین به روزرسانی های آمار تاثیر وب بر روی پیش بینی های میزان فروش خرده فروشی ها، این شرکت تحقیقاتی به چندین روند کلیدی اشاره کرد که زمینه را برای نقش مؤثر پرداخت موبایلی در خریدهای درون فروشگاهی آماده کرده است. این عوامل عبارتند از گوشی های بزرگتر و سرویس های شخص ثالث که بیشتر نیازمندی های خریداران موبایل را مرتفع می کند.

با توجه آمار Forrester، مجموع فروش به صورت تجارت الکترونیکی در سال 2015 به 334 میلیارد دلار رسیده است و این در حالی است که مجموع فروش آفلاین 2.9 میلیارد دلار است. با این حال، هم چنان تمایل خریداران برای انجام تحقیق به منظور خرید، به سمت روش های دیجیتال افزایش می یابد. شرکت Forrester پیش بینی می کند؛ در سال 2016، فروش های ناشی از تاثیر وب در بازار به 1.3 میلیارد دلار برسد و تا سال 2020 به 1.6 میلیارد دلار افزایش یابد.

این شرکت پیش بینی می کند؛ با افزایش نرخ نفوذ گوشی های هوشمند، مجموع تعداد خریداران آنلاین و افرادی که کالاها را به صورت آنلاین بررسی و مقایسه و انتخاب می کنند افزایش می یابد. پیش بینی می شود، در سال های 2015 تا 2020 جمعیت خریداران آنلاین به 26 میلیون نفر افزایش یابد.

در نتیجه این افزایش تعداد کاربران، تا سال 2020؛ فروش خرده فروشی های متاثر از پیشرفت وب، 55 درصد از مجموع کل فروش را به خود اختصاص خواهد داد که این رقم نسبت به سهم 49 درصدی در سال 2016 آمار بیشتری را نشان می دهد.

با توجه به رشد نرخ نفود گوشی های هوشمند و افزایش تمایل کاربران به خریدهای درون فروشگاهی، خرده فروشی ها در تجربه های کاربری بیشتر و بهتر سرمایه گذاری می کنند. حرکت به سمت تجربیات کاربری چندکانالی از نگاه خرده فروشی ها پشتیبانی کرده و در ارائه تجربه خرید سریع و ارزان مطابق با منافع مشتریان به آن ها کمک می کند.

عامل دیگری که در میزان فروش محصولات و تاثیر وب بر آن قابل توجه است افزایش اندازه صفحه گوشی های هوشمند و افزایش سرعت شبکه های وایرلس می باشد. هر چه مشتریان بهتر بتوانند از گوشی های هوشمند خود در هر موقعیتی استفاده کنند، خرید کردن با احتمال بیشتری به یکی از فعالیت های رایج آن ها تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این، موتورهای جستجو دسترسی سریع به اطلاعات را برای کاربران موبایل تسهیل کرده و آن ها می توانند به سادگی در داخل فروشگاه ها قیمت محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و ویژگی های مورد نظر را مطالعه نمایند.
خرده فروشی ها هم چنان سعی دارند در مواردی سرمایه گذاری کنند که برای مشتریان آن ها اهمیت بیشتری دارد. یکی از این موارد بهبود فرایند بررسی، مقایسه و سفارش محصولات به صورت موبایلی می باشد.

ترجمه از سمانه سمیعی،واحد ترجمه پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

منبع: http://www.thepaypers.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  56  =  64