رونمايي از بیمه ازدواج

بیمه ازدواج طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل بیمه ایران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بیمه ازدواج طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل بیمه ایران رونمایی شد.

اکبر افتخاری مسئول فنی بیمه نامه ازدواج در مراسم رونمایی از بیمه نامه ازدواج گفت: یکی از ویژگی های این بیمه نامه منعطف بودن آن در پرداخت حق بیمه است به طوری که افراد می توانند در طول مدت واریز حق بیمه میزان واریزی ماهانه خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه اگر حق بیمه ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شود در پایان ۲۰ سال دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بابت کمک بیمه مشاوره پیش از ازدواج ۱۸ میلیون تومان بابت هزینه عقد و عروسی، ۱۸ میلیون تومان بابت کمک هزینه جهیزیه برای خانم ها یا کمک هزینه مسکن برای آقایان پرداخت می شود.

افتخاری ادامه داد: همچنین برای تولد نخستین فرزند ۱۲ میلیون تومان و برای کمک هزینه لغو مراسم ازدواج دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می شود. 

مسئول فنی بیمه نامه ازدواج تصریح کرد: در صورت فوت همسر ۱۰ میلیون تومان بابت کمک هزینه مهریه به خانم ها ارائه می شود و به طور خلاصه اگر فردی به مدت ۲۰ سال ماهانه ۵۰ هزار تومان برای خرید بیمه نامه ازدواج پرداخت کند در پایان ۲۰ سال حدود ۵۰  میلیون تومان از محل این بیمه نامه دریافت می کند در صورتی که رقم پرداختی وی تنها ۱۲ میلیون تومان بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  −    =  12