ارزیابی بانک دی در قالب مدل تعالی سازمانی

مدیرعامل بانک دی تشریح کرد:

مراسم اختتامیه ارزیابی بانک دی از سوی ارزیابان دبیرخانه تعالی سازمانی برگزار شد و ارزیابان با ارائه گزارشی بر دستاوردها و موفقیت‌های بانک دی طی سال‌های اخیر صحه گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک دی،دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در این مراسم با گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: کشور برای آبادانی و سازندگی به تلاش جمعی نیاز دارد و همه باید برنامه‌ریزی شده حرکت کنیم. خدا را شاکریم که مجموعه گروه مالی دی توانسته است در مسیر پیشرفت کشور گام بردارد، این میثاق ماست که تلاش کنیم نقش سازنده و موثری در کشور ایفا کنیم.
وی در ادامه با تقدیر از ارزیابان و تلاش چهار روزه آنها اظهار کرد: سخت گیرانه بودن ارزیابی خواسته خود ما بود تا بتوانیم اشکالات و نقاط قابل بهبود کارمان را به دقت درک کنیم.
شفیع‌زاده همچنین با تقدیر از کارکنان بانک دی به ویژه معاونت طرح و توسعه و تسهیلگران همه بخش‌ها که اهتمام جدی خود را در مسیر تعالی با ارائه گزارش‌های مستند و علمی نشان دادند، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که در مسیر تعالی سازمانی نسبت به سال گذشته، چند گام به جلو برداشته‌ایم و به برنامه‌های خود کیفیت بخشیده‌ایم. ارزیابی‌ها هم نشان خواهد داد که نه تنها عقب نرفته و راکد نبوده‌ایم، بلکه پیشرو هم بوده‌ایم.
در ادامه دکتر عظیم نوید تهرانی، معاون طرح و توسعه بانک دی، خاطر نشان کرد: ما صادقانه نیت داشتیم خود را در معرض ارزیابی قرار دهیم و معتقدیم ارائه صادقانه به چشم‌های متخصصان بیرونی، عیب‌های ما را نمایان و فرصت‌های بهبود را به ما گوشزد می‌کند.
وی افزود: ما خود را برای سطح تندیس آماده کرده‌ایم اما برای استواری گام‌هایمان، هدف امسال را گواهی‌نامه چهار ستاره قرار داده‌ایم تا سال‌های آینده با استواری به سمت تندیس حرکت کنیم.
رضا بهرامی ـ ارزیاب ارشد دبیرخانه تعالی سازمانی ـ نیز در این مراسم با تشکر از همکاری صورت گرفته در طول فرآیند ارزیابی تصریح کرد: در این چهار روز همه همکاران با متانت پاسخگوی ما بودند و جا دارد از همکاری تامل برانگیز کارکنان بانک دی در پاسخگویی و شکیبایی آنها تقدیر کنیم.
به گفته وی نتیجه نهایی ارزیابی پس از بررسی در کمیته علمی در روزهای آتی اعلام خواهد شد. نتایج فعلی حاصل برداشت‌های جلسات ارزیابی است.
از جمله مواردی که از سوی ارزیابان در جلسه اختتامیه درباره فعالیت بانک دی در قالب مدل تعالی سازمانی ارائه شد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ارزش افزایی بانک برای مشتریان، پایدارسازی نتایج (رضایت سهامداران کسب شده، وضعیت مناسب بانک دی در درآمد زایی برای سهامداران و عملکرد نزدیک به میانگین صنعت در این حوزه)، توسعه قابلیت‌های سازمانی، برنامه‌های  مناسب در توسعه سرمایه انسانی، خلق آینده پایدار(عملکرد مالی مطلوب در اکثر شاخص‌های سال 90 الی 93) اقدامات مناسب در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، رهبری با درواندیشی و الهام بخشی و دوستی، مدیریت با چابکی و نهایتا هدایت و خلاقیت و نوآوری.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  8