حمایت بانک رفاه کارگران از نظام سلامت کشور

اهدای 5 دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

در راستای حمایت از نظام سلامت کشور و ارائه خدمات روزآمد به جامعه هدف، بانک رفاه کارگران 5 دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسمی با حضور دکتر محقق نیا عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران و دکتر مهرابی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد 5 دستگاه آمبولانس اهدایی بانک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان بانک رفاه کارگران 29 دی ماه سالجاری در محل ساختمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، دکتر محقق نیا در گفت وگو با دکتر مهرابی با ابراز خرسندی از تعاملات فی مابین،‌ اظهار داشت: امیدوار هستیم حمایت ها و پشتیبانی های بانک رفاه باعث افزایش توان و قدرت خدمت رسانی دانشگاه به جامعه شود.
عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران با تشریح خدمات بانک افزود: بانک رفاه آمادگی کامل جهت مشارکت در طرح های دانشگاه را دارد.
در ادامه دکتر مهرابی با قدردانی از حمایت بانک رفاه از نظام سلامت کشور، خواستار افزایش سطح تعاملات شد.
گفتنی است بانک رفاه کارگران به عنوان بانک حوزه سلامت کشور در گذشته هم کمک های شایان توجهی به این حوزه کرده است که از آن جمله می توان به اهدای آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیمارستان های خاتم الانبیاء و امام حسین (ع) و همچنین حمایت مالی به منظور تجهیز زیرساخت های بیمارستان های کشور از جمله شهید لبافی نژاد و مرکز قلب تهران اشاره کرد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  25  =  30