بانک قرض الحسنه مهر ایران در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک

بانک قرض الحسنه مهر ایران در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس کل بانک مرکزی، رییس پژوهشکده پولی و بانکی، مدیران عامل بانک ها و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات در محل مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد، شرکت نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت  با موضوع ” گسترش ارتباطات بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها” به مدت 2 روز متوالی به طول انجامید و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات مرکزی بانک به همراه جمعی از کارکنان مستعد و پژوهشگر بانک در این همایش دو روزه حضور به هم رساندند.

برگزاری 9 پنل تخصصی، ده سخنرانی کلیدی، 15 کارگاه تخصصی و انتخاب 273 مقاله برتر از اقدامات انجام شده در این دوره از همایش بود که بانک قرض الحسنه مهر ایران تعداد 3 مقاله از پژوهش های ارائه شده را به خود اختصاص داد.

توضیح الزامات سیاستی و نهادی، استانداردها و چارچوب‌های حقوقی و قانونی نظام های پرداخت، فرصت‌های سرمایه پذیری و انتقال فناوری صنعت بانکداری،  نقش زیر ساخت‌های هوشمند در توسعه بانکداری دیجیتال و مدیریت بهینه نقدینگی با استفاده از ابزارهای نوین از محورهای این همایش بود.

بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ایجاد فضای مناسب برای سیاستگذاران، بانکداران و خبرگان حوزه  فناوری اطلاعات جهت تبادل نظر در مورد چشم‌انداز صنعت بانکداری، معرفی نقشه راه نظام‌های پرداخت ملی، بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک، بررسی قوانین و مقررات موجود و ارائه دستاوردهای ملی و بین‌المللی صنعت بانکداری و فناوری اطلاعات از جمله اهداف بر گزاری پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت  به شمار می آید.

شایان ذکر است، سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشیه این همایش از نمایشگاه فن آوری های بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت بازدید کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  6  =