لیفت و جنرال موتورز هم همکار شدند

پس از انتشار اخبار همکاری فورد و گوگل برای ساخت خودروهای خودران، اکنون جنرال موتورز اعلام کرد که یک شراکت جدید را با شرکت تاکسی سرویس موبایلی لیفت به راه انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ايسنا،​ شراکت مذکور برای ایجاد یک ناوگان از تاکسی های خودران خواهد بود.دان آمان، رئیس هیئت مدیره جنرال موتورز می‌گوید: ما آینده حمل و نقل فردی را مرتبط، یکپارچه و خودکار می‌بینیم. ما معتقدیم با همکاری جنرال موتورز و لیفت می‌توانیم این چشم انداز را سریع تر و با موفقیت به اجرا در آوریم.

براساس این قرارداد، جنرال موتورز 500 میلیون دلار در شرکت تاکسی سرویس آنلاین لیفت سرمایه گذاری خواهد کرد و در عوض این خودروساز یک کرسی در هیئت مدیره لیفت خواهد داشت.یکی از بخشهای مهم این شراکت استراتژیک توسعه مشترک یک شبکه از خودروهای کرایه خودران است. اگرچه هنوز جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده اما به نظر می‌رسد جنرال موتورز علاقه مند به حضور در صنعت تاکسیرانی رباتیک است.

بعلاوه جنرال موتورز یکی از تامین کنندگان خودروهای شرکت لیفت از طریق مراکز اجاره خودرو در سراسر آمریکا خواهد شد. جزئیات مفاد قرارداد اجاره خودرو مشخص نشده است.لیفت یک اپلیکیشن برای افرادی است که تمایل ویژه ای به دریافت تاکسی و راننده خصوصی بدون هیچ زحمتی دارند. کاربران صرفا با استفاده از اپلیکیشن این سرویس، مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و چند دقیقه بعد یک خودرو در انتظارشان است.ظهور این آژانس‌های آنلاین که تاکسی داران را تقریبا بیکار کرده تاکنون اعتراضات زیادی به همراه داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10