گمانه‌زنی‌ در مورد تازه‌های دنیای فناوری

با نزدیک شدن به نمایشگاه سی ای اس۲۰۱۶ آغاز شد

با آغاز سال 2016 و نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه سی ای اس که مهم ترین رویداد نمایشگاهی حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود، گمانه زنی در مورد محصولات تازه این نمایشگاه آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ورج، اگر چه در برخی موارد ایده‌ها و محصولات نوآورانه عرضه شده در این نمایشگاه هرگز به تولید انبوه نرسیده اند، اما برخی از آنها هم الهام بخش تولید محصولات موفق دیگری بوده اند.امسال هم به نظر می رسد شرکت های فناوری محصولات جدید فراوانی را برای عرضه در معرض دید علاقمندان قرار دهند. تلویزیون های سازگار با اینترنت اشیا، خودروهای هوشمند، پوشیدنی های جدید سازگار با انواع فناوری، هدست‌های واقعیت مجازی و … از جمله این محصولات تازه هستند.

با توجه به تشدید رقابت شرکت های خودروساز برای ساخت محصولات بدون نیاز به راننده و مجهز به انواع فناوری تصور می شود نمایشگاه سی ای اس 2016 از این جهت سالی پربار باشد. جنرال موتورز یکی از شرکت های خودروساز است که اولین خودروی ارزان قیمت تمام برقی خود را عرضه خواهد کرد. فولکس واگن، فورد و گوگل هم احتمالا امسال محصولات خود را در این زمینه عرضه خواهد کرد.

بی ام و هم از سیستم جدید خود برای کنترل خودروها موسوم به AirTouch رونمایی خواهد کرد و گفته می شود آئودی هم قصد دارد امسال بازدیدکنندگان از سی ای اس 2016 را غافلگیر کند.در دنیای تلویزیون هم علاوه بر عرضه محصولات جدید با دقت 4K و 8K با امکانات متنوع صوتی و بصری، شاهد سازگار شدن هر چه بیشتر آنها با دیگر لوازم خانگی و تبدیل آنها به ابزاری برای کنترل محصولات ثالث خواهیم بود.

در زمینه عرضه محصولات پوشیدنی نیز دهها شرکت فناوری انواع ساعت های هوشمند و مچ بندهای کنترل سلامت را روانه بازار خواهند کرد. هر چند این محصولات به علت کوچکی نمایشگر و ابعاد ناچیز دارای محدودیت های فنی قابل توجهی خواهند بود.تحول مهم دیگر هم مربوط به هدست های واقعیت مجازی است که سونی، Oculus و اچ تی سی به انتظار علاقمندان برای مشاهده تولیدات به روز شده خود پایان خواهند داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  −    =  76