شرکت Interac از Toronto fintech پشتیبانی می کند

گروه Toronto fintech، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در عرصه پرداخت کانادا، شرکت Interac را به عنوان شریک استراتژیک خود جذب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک گروه Toronto fintech، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در عرصه پرداخت کانادا، شرکت Interac را به عنوان شریک استراتژیک خود جذب کرده است.

این گروه که در اوایل سال جاری، در مرکز تحقیقات و نوآوری Mars Discovery District در شهر تورنتو راه اندازی شد، قصد دارد برای فعالیت های موفق این شهر در حوزه fintech همکاری کند و به این منظور، بین پیشروان صنعت بانکداری و استارتاپ ها ارتباط برقرار نماید. 

شرکت Interac نیز مانند شرکت های Cibc، Paypal، Moneris و کیف پول Ugo از این سرمایه گذاری مشترک حمایت می کند و متعهد شده است که با همکاری کارآفرینان، به توسعه تکنولوژی ها و روشهای پرداخت نوظهور، تراکنش های P2P و پلتفرم های وام دیجیتال و همچنین ارز دیجیتال بپردازد.

مارک کلونل، مدیرعامل شرکت Interac می گوید: «در این زمان، تکنولوژی های پرداخت به سرعت در حال پیشرفت هستند و مشارکت ما در فعالیتهای نوآورانه گروه Mars، ضمن کاوش و بررسی آخرین روش های پرداخت امن و مبتکرانه، تعامل درخشان تری میان استارتاپ های Fintech در کانادا برقرار می کند.»

منبع : http://finextra.com/

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  35