تامین مالی طرح‌های آبرسانی با اعتبارات بانک پارسیان

مصارف این بانک باید امکان مدیریت ریسک‌های آتی را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومی بانک پارسیان، دکترپرویزیان در نخستین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و روسای شعب این بانک با بیان اینکه بانک پارسیان به یک سرمایه و برند ملی تبدیل شده و باید برای نسل‌های آینده حفظ و نگهداری شود، بر لزوم هم‌راستایی استراتژیک بانک و گروه‌های مالی وابسته تاکیدکرد. 

وی در ادامه بر لزوم همکاری و اهتمام مدیران، روسای شعب و کارکنان بانک برای وصول مطالبات معوق تاکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر در وصول مطالبات در راستای منافع بانک و مشتریان شد. مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در فضای بانکی گفت: هم اکنون بانکداری الکترونیک به‌عنوان یک ماژول سودآوری دیده شده و بخش مالی و خدمات بانکی به شدت تحت‌تاثیر فضای فناوری اطلاعات است؛ بنابراین باید با نوآوری و طراحی ابزارهای جدید و نوین سهم خود را در بازار افزایش دهیم. 

دکتر پرویزیان سپس با اشاره به دستاوردها و توفیقات شرکت‌های زنجیره ارزش بانک اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های بیمه‌، لیزینگ، تامین سرمایه، صرافی، کارگزاری و …، برنامه‌ریزی منسجم در زمینه سرمایه‌گذاری‌ها‌، بانکداری شرکتی و اختصاصی برای تکمیل زنجیره خدمات بانک صورت گیرد. مدیرعامل بانک پارسیان گفت: در بازار بانکی کشور باید رقابت به مفهوم ارائه خدمت بهتر با هزینه کمتر به مشتری، شکل گیرد. دکتر پرویزیان افزود: بانک‌ها در حال حاضر با اعتبار و سرمایه خودشان فعالیت می‌کنند، در شرایطی که هزینه‌های پرداختی آنها بالاست و این شرایط، آینده کاری ما و حتی سهامداران را با خطر جدی مواجه کرده و ارزش افزوده برای آنها ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین خواست بانک این است که منابع بانک، پایدار، کم‌هزینه و بلند‌مدت بوده و همچنین مصارف بانک، به‌گونه‌ای باشد که مخاطرات را افزایش نداده و در عین حال امکان مدیریت ریسک‌های آتی را داشته باشد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بانک پارسیان حامی طرح‌های استراتژیک عمرانی و عمومی کشور است و مشارکت فعالی در این زمینه دارد، افزود: حمایت از حوزه‌های نفت و انرژی، فولاد و معدن جزو سیاست‌های بانک پارسیان است و ما طرح‌هایی را به‌صورت ارزی و ریالی آغاز کرده‌ایم که برای نمونه و به همین منظور، تامین مالی طرح‌های آبرسانی و آب شرب به جمعیتی بالغ‌بر 5/ 18 میلیون نفر از هموطنان در شهرها و روستاهای کشور، با مشارکت دولت و این بانک در دست اقدام است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −  81  =