شرکت NAB کارتخوان اپل پی را رونمایی کرد

شرکت (NAB (North American Bancard، که یک پردازش کننده پرداخت های اعتباری است به منظور تولید نسخه جدید کارتخوان های کارت های اعتباری PAW (در هر مکان پرداخت کنید! – PayAnyWhere)، با شرکت اپل همکاری می کند و قصد دارد محصول خود را در ماه سپتامبر در فروشگاه های اپل در ایالات متحده راه اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک شرکت (NAB (North American Bancard، که یک پردازش کننده پرداخت های اعتباری است به منظور تولید نسخه جدید کارتخوان های کارت های اعتباری PAW  (در هر مکان پرداخت کنید! – PayAnyWhere)، با شرکت اپل همکاری می کند و قصد دارد محصول خود را در ماه سپتامبر در فروشگاه های اپل در ایالات متحده راه اندازی کند.

این کارتخوان برای بخش های تجاری مختلف و دستگاه های iOS قابل استفاده خواهد بود و  پرداخت های مشتریان اپل پی را پذیرش می کنند.

کارتخوان های PAW، از سال 2011 راه اندازی شده اند و سایر پرداخت های مبتنی بر NFC، کارت های اعتباری مبتنی بر نوار مغناطیسی و مجهز به EMV را نیز پشتیبانی می کنند.

مارک گاردنر، مؤسس و مدیرعامل NAB در این باره گفت : «ما از ارائه PAW به فروشندگان و صاحبان کسب  و کارها در ایالات متحده خرسندیم. مشتریان می توانند راه حلی برای خرید کردن داشته باشند که اپل پی روی گوشی های آیفون و یا iPad هایشان قابل استفاده باشد. همچنین ما از راه اندازی این سرویس به صورت انحصاری برای فروشگاه های اپل در سراسر کشور نیز خوشحالیم. »

شرکت NAB به محصولات خود اطمینان دارد و اولین تراکنش اپل پی با حساب PAW را برای همه مشتریان، 5000 دلار رایگان پرداخت می کند.

منبع : http://www.paymenteye.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −  59  =