شرکت Intuit سرویس Quicken را می فروشد

شرکت Intuit که یک ارایه کننده سرویس های مالی خصوصی است، قصد دارد بسته نرم افزاری پر طرفدار Quicken را به فروش برساند. این حرکت تعجب آور، به دنبال نتایج بیانیه های سال 2015 از سوی شرکت Intuit اعلام گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک شرکت Intuit که یک ارایه کننده سرویس های مالی خصوصی است، قصد دارد بسته نرم افزاری پر طرفدار Quicken را به فروش برساند. این حرکت تعجب آور، به دنبال نتایج بیانیه های سال 2015 از سوی شرکت Intuit اعلام گردید.

شرکت Intuit (تاسیس 1984) با سرویس Quicken در رقابت با نرم افزار مدیریت مالی شخصی مایکروسافت، توانست به سرعت از مایکروسافت جلو بزند. این سرویس مدیریت مالی در حدود 15 میلیون کاربر دارد و کاربران می توانند از طریق این سرویس، حساب های بانکی خود را دنبال کرده، بودجه بندی انجام داده و دستورالعمل های پرداخت آنلاین مخصوص کاربران را به طور کامل اجرا نمایند.

نیل ویلیامز مدیرعامل شرکت Intuit اعلام کرده است که علیرغم قصد فروش محصول مدیریت مالی شرکت، پشتیبانی از نیازهای کاربران هم چنان ادامه دارد. وی هم چنین تاکید کرد که قصد فروش پلتفرم تحت وب Mint را ندارد. پلتفرم Mint در سال 2009 به ازای 170 میلیون دلار توسط این شرکت خریداری شده است و در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر دارد.

براد اسمیت، مدیر ارشد اجرایی شرکت Intuit به منظور اعلام کاهش سرمایه گذاری های این شرکت گفت: «من از انتخاب های استراتژیک و آینده نگری استقبال می کنم و ما هم چنان در حوزه سرمایه گذاری های بلندمدت متعهد هستیم و قصد داریم با تنظیم آگاهانه بودجه، درآمدزایی و رشد روزافزون را برای سال مالی 2016 و فراتر از آن رقم بزنیم.»

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=27758

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  68  =  75