برپایی دوره آموزشی «کارگاه ماشین‌ابزار» در دانشگاه آزاد تبریز

معاون پژوهشی دانشگاه خبر داد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد تبریز از برگزاری دوره آموزشی «کارگاه ماشین‌ابزار» ویژه کارشناسان آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر ناصر مدیرشهلا با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره آموزشی در راستای اجرای بخشنامه‌های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرشهلا افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ضمن خدمت برای کارکنان آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، یکی از راه‌های تربیت نیروی انسانی متخصص بوده و راهکار مناسبی برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به محققان، دانشجویان و سایر متقاضیان دریافت خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی است.

وی تأکید کرد: در رویکرد جدید، هزینه‌های پژوهشی، تربیت و بازآموزی نیروی انسانی متخصص، نه تنها هزینه محسوب نمی‌شود، بلکه به عنوان یک روش سرمایه‌گذاری مطمئن، درآمدزا و قابل اتکا است و بر این اساس تدوین روش‌ها و برنامه‌ریزی مناسب و کارآمد در این زمینه باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد تبریز، استقبال واحدهای دانشگاهی را از برگزاری چنین دوره‌هایی بسیار خوب توصیف کرد و تداوم تشکیل دوره‌های مشابه توسط واحدهای دانشگاهی، زیر نظر اداره کل توسعه و پشتیبانی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی حوزه معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی را خواستار شد.

وی یادآور شد: دوره آموزشی کارگاه ماشین ابزار ویژه کارشناسان آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، 19 و 20 شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  3