آمازون شکست گوشی فایرفون را پذیرفت

گوشی فایرفون شرکت آمازون علیرغم تمامی امکاناتی که داشت مورد استقبال قرار نگرفت و عدم عرضه مدل جدیدی از آن نشان می‌دهد که آمازون هم به همین نتیجه رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از هات هاردویر، اگر چه دستگاه های کتابخوان الکترونیک آمازون مانند کیندل و کیندل فایر برای این شرکت درآمدزا بوده اند، اما موفقیت در بازار گوشی های هوشمند دشواری های زیادی دارد و آمازون هنوز در این زمینه موفق نبوده است.

مدل 32 گیگابایتی فایرفون که سال گذشته عرضه شد از طریق قرارداد با شرکت ای تی اند تی 199 دلار قیمت داشت ولی کاربران برای خرید مدل 64 گیگابایتی آن به طور آزاد باید 650 دلار می پرداختند که در رقابت با گوشی هایی همچون گالکسی اس 5 و آیفون 5 چندان منطقی محسوب نمی شد.

عدم استقبال از فایرفون موجب شد تا این شرکت قیمت مدل 32 گیگابایتی آن را تا 130 دلار هم کاهش دهد، اما از این طریق هم موفقیتی حاصل نشد.

شکست این پروژه جاه طلبانه باعث شده برخی کارکنان و مهندسان آزمایشگاه Lab26 که وظیفه طراحی گوشی فایرفون را بر عهده داشتند از آمازون اخراج شوند. این آزمایشگاه از یک دهه قبل در آمازون در حال فعالیت است و محصولات متنوعی عرضه کرده که برخی بسیار موفق بوده اند.

منبع:فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  5