طرح تجاری مشاور آلمانی برای ۷ میلیون مشترک فیبر

در تدوین پروانه این اپراتور دقت کافی صورت نگرفته و از این رو طرح کلی پروژه را برای ایران به میزان 7 میلیون شماره به شرکت دتکان متعلق به دویچه تله‌کام آلمان سفارش داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محسن باقری چناری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اخطار رگولاتوری به اپراتور  فیبر نوری ایرانیان‌نت درباره تاخیر در اجرای پروژه و مهلت دوباره‌ای که برای جبران و ادامه فعالیت در اختیار این شرکت قرار داده شده، اظهار داشت: مجدداً طرح کلی شرکت و پروژه اپراتور فیبر نوری را برای ایران به میزان 7 میلیون شماره به یک شرکت آلمانی به نام دتکان سفارش داده‌ایم که بررسی کرده است.

مدیرعامل اپراتور ایرانیان‌‌نت افزود: آنچه به رگولاتور ارائه خواهیم داد گزارش مشاور بین‌المللی است. معتقدیم که پروانه اعطا شده براساس اقتضا و ضرورت و عدم دقت بوده که باید در یک جایی بررسی می‌شد و نهاد بررسی کننده شرکت دتکان متعلق به دویچه تله‌کام آلمان و غیر ایرانی است و دارای رتبه  معتبر و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: گزارش مشاور آماده شده و باید 194هزار یورو به این شرکت پرداخت کنیم که سپس گزارش  به زودی به رگولاتوری ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اپراتور فیبر نوری ایرانیان‌نت رسیدن به 400 هزار مشترک را در دستور کار دارد که برای این منظور عملیات اجرایی شبکه‌سازی در کرج آغاز شده؛ شروع عملیات در تهران نیز از منطقه 3 است که نمایشگاه بین‌المللی تهران در آن واقع شده و کابل‌کشی در نمایشگاه به پایان رسیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ⁄    =  5