اجبار دستگاه‌های اجرایی به گذراندن دوره‌های دولت الکترونیک

در راستای امضای تفاهم سازمان فناوری اطلاعات و آکادمی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل متحد (APC ICT) گذراندن دوره‌های دولت الکترونیک برای دستگاه‌های اجرایی ممکن می‌شود. ت

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از فارس تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه سرمایه انسانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارتقای شاخص ایران در دولت الکترونیک، میان سازمان فناوری اطلاعات ایران و آکادمی توسعه فاوا آسیا و اقیانوسیه به امضا رسید.

در این مراسم نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات با اشاره به استفاده از تجربه علمی دنیا در توسعه سرمایه انسانی فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: در دهه گذشته از بسته آموزشی مهارت‌های ICDL برای آموزش ابتدایی فناوری اطلاعات در کشور استفاده شد و هم‌اکنون نیاز به آموزش جدید در به‌کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات برای راه‌اندازی خدمات دولت الکترونیک در کشور احساس می‌شود. وی گفت: درکنار زیرساخت‌های فنی و اطلاعاتی و اتصال دستگاه‌های اجرایی نیازمند آموزش مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستیم که در این زمینه سازمان فناوری اطلاعات بستر لازم را فراهم کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +    =  13