ارائه مکمل‏های غذایی براساس نیاز کاربر با ابزار جدید

یک شرکت نوبنیان در بوستون ابزاری به نام Nourish ارائه داده که وضعیت سلامتی کاربر را رهگیری کرده و مکمل‏های غذایی وی را به صورت روزانه تهیه می‏کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از «ایسنا» این سامانه که توسط شرکت FitNatic ارائه شده، با استفاده از وای‏فای قادر به متصل‏شدن به ردیاب‏های سلامتی معمول و برنامه‏های نرم‏افزاری بهداشتی است. با استفاده از برنامه‏ نرم‏افزاری اندروید یا iOS همراه این ابزار، کاربرها قادر خواهند بود اهداف بهداشتی و سلامتی خود و همچنین وضعیت فیزیولوژیکی‏شان را به ابزار اطلاع دهند.

این ماشین با استفاده از این اطلاعات، ویتامین‏ها و مواد معدنی پودرشده موجود در درون محفظه‏های خود به نام Seed را ترکیب می‏کند. هر یک از این‏ محفظه‏ها حاوی مواد غذایی برای یک ماه مصرف روزانه هستند و برنامه نرم‏افزاری همراه، کاربران را درباره محتوای پایین هر یک از آنها در جریان قرار می‏دهد.

همچنین می‏توان سیستم تحویل خانگی خودکاری را برای پرکردن دوباره این محفظه‏ها به‌کار برد. برنامه نرم‏افزاری نیز می‏تواند انواع دیگر محفظه‏ها که می‏توانند در برآوردن نیازهای کاربر کمک کنند را پیشنهاد دهد. علاوه‌بر با استفاده از برنامه نرم‏افزاری، می‏توان Nourish را با استفاده از یک صفحه لمسی Retina HD به صورت دستی کنترل کرد. شرکت سازنده هم‏اکنون در حال بازاریابی برای این ابزار است و این سیستم به بهای 299 دلار ارائه می‏شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  16