صندل‌های دردسرساز کیت میدلتون/عکس

کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام دوک کمبریج به خاطر سلیقه بسیار خوب درانتخاب لباس و پوشش مورد تحسین همگان است و از زمان ازدواج تا به امروز همیشه در فهرست بانوان خوش‌پوش قرارداشته است. لباس‌های این شاهزاده خانم بدون استثنا همیشه جزو پرفروش‌ترین لباس‌های انگلستان بوده و کمتراز بیست و چهار ساعت تمامی رکوردهای فروش را شکسته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام دوک کمبریج به خاطر سلیقه بسیار خوب درانتخاب لباس و پوشش مورد تحسین همگان است و از زمان ازدواج تا به امروز همیشه در فهرست بانوان خوش‌پوش قرارداشته است. لباس‌های این شاهزاده خانم بدون استثنا همیشه جزو پرفروش‌ترین لباس‌های انگلستان بوده و کمتراز بیست و چهار ساعت تمامی رکوردهای فروش را شکسته است.

 

طرح لباس عروسی او و شاهزاده ویلیام در سال‌های اخیر به انتخاب اول نوعروسان انگلیسی تبدیل شده است. کیت میدلتون علاوه بر خوش لباس بودن در انتخاب کفش نیز بسیار خوش سلیقه است. از آنجا که اعضای خانواده سلطنتی همیشه در حال میهمانی و شرکت در مراسم رسمی هستند و کفش‌های پاشنه بلند میهمانی‌های رسمی معمولا پس از چند ساعت باعث خستکی پا می‌شود، کیت میدلتون تقریبا از سال 2012 به این سو در بسیاری از مراسم و بازدید‌ها از صندل‌های شیک پاشنه چوب پنبه‌ای استوارت ویتزمن «stuart Weitzman» استفاده می‌کند.

 در حالی که خانم‌های انگلیسی و شاید بتوان گفت خانم‌های خوش سلیقه سراسر دنیا عاشق این صندل‌ها هستند، برطبق گزارش‌های مجله ونیتی‌فر (Vanity Fair)، مادربزرگ شاهزاده ویلیام یا همان ملکه الیزابت دوم از این صندل‌ها متنفر است. منبع آگاه گزارش داده‌اند که نه تنها ملکه الیزابت به این صندل‌ها علاقه ندارد بلکه تمامی خانم‌های خاندان سلطنتی از این بی‌علاقگی اطلاع دارند. البته ایراد گرفتن‌های ملکه الیزابت اتفاق جدیدی نیست و پیش از این هم گزارش‌های متعددی در مورد رابطه سرد ملکه با عروس پیشین خانواده یعنی پرنسس دایانا در کتاب‌ها و رسانه‌های عمومی منتشر شده است.

می‌توان گفت که یکی از دلایل ایرادگیری‌های ملکه مادر ازعروس پیشین والبته عروس فعلی خانواده محبوبیت یافتن بیش از پیش آنها در رسانه‌های عمومی و درمیان مردم عادی است و شاید ملکه الیزابت سایه سنگین دایانای دوم خانواده یعنی کیت میدلتون را بیش از پیش حس می‌کند. به هرحال چه با ملکه موافق باشید و چه مخالف از راحتی و سادگی زیبای این صندل‌ها نمی‌توان گذشت. این صندل‌های لژدار 10 سانتیمتری در دو مدل تسمه چرمی بافته شده و مدل جیر آبی نفتی که رنگ محبوب شاهزاده خانم است تولید شده و کمتراز چهارصد دلار قیمت دارد.

 
   
 
   
 
   

منبع:مدآنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =