بازگشت ویزای اروپا به شرکت اصلی

مذاکرات بازگرداندن به شرکت ویزا تایید شد:

شرکت ویزا مذاکرات مربوط به یکپارچگی مجدد شرکت ویزای اروپا (زیرمجموعه سابق خود) را با این شرکت تایید کرد./در ماه می سال جاری، خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد؛ شرکت ویزا در حال انجام مذاکراتی با شرکت تابعه خود (ویزای اروپا) می باشد و قصد دارد این شرکت را به ارزش 20 میلیارد دلار آمریکا خریداری کند./شرکت ویزا و ویزای اروپا، یک تعاونی از بانک های اروپایی با بیش از 500 میلیون کارت تشکیل می دهند و تا قبل از سال 2007 بخشی از شبکه جهانی بانکی بودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خبرگزاری رویترز؛ شرکت ویزا مذاکرات مربوط به یکپارچگی مجدد شرکت ویزای اروپا (زیرمجموعه سابق خود) را با این شرکت تایید کرد. در صورت یکپارچگی مجدد ویزای اروپا با شرکت ویزا، این شرکت در مقیاس بزرگتر، توانایی بیشتری برای رقابت با مسترکارد به دست می آورد.

هم چنین گزارش شده است که سهام شرکت ویزا از آنچه انتظار می رفت بیشتر افزایش یافته و مشتریان این شرکت در ایالات متحده منافع بیشتری تولید کرده اند و ارزش سهام این شرکت با افزایش 7.5 درصدی به 77.11 درصد رسیده است. در ماه می سال 2015، خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد؛ شرکت ویزا در حال انجام مذاکراتی با شرکت تابعه خود (ویزای اروپا) می باشد و قصد دارد این شرکت را به ارزش 20 میلیارد دلار آمریکا خریداری کند.

شرکت ویزا و ویزای اروپا، یک تعاونی از بانک های اروپایی با بیش از 500 میلیون کارت تشکیل می دهند و تا قبل از سال 2007 بخشی از شبکه جهانی بانکی بودند.پس از آن، بیشتر واحد ها با یکدیگر متحد شدند و شرکت ویزا را در سال 2008 به صورت عمومی تشکیل دادند و شرکت ویزای اروپا از آن پس به صورت یک واحد مستقل فعالیت می کرد.با توجه به وبسایت ویزای اروپا، این شرکت از بازار اروپا در سال 2013؛سهمی 52.2 درصدی را به خود اختصاص داده است.

اروپای شرقی و مرکزی، مناطق خاورمیانه و آفریقا در حدود 4.8 درصد از حجم پرداخت های انجام شده با کارت های ویزا را به خود اختصاص داده اند. در مورد مسترکارد نیز، در فصل اول سال جاری؛ قاره اروپا در حدود 26 درصد از مجموع حجم خریدهای انجام شده با کارت های پرداختی مسترکارد را به خود اختصاص داده است.
 منبع : واحد ترجمه پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
مترجم :سمانه سمیعی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  6