برگزاری پنجمین هم‌اندیشی مبارزه با پولشوئی بانک‌ها به میزبانی پست‌بانک

پنجمین هم‌اندیشی شورای هماهنگی مبارزه با پولشوئی بانک‌ها به‌منظور هماهنگی، بررسی و ارائه پیشنهادهای سازنده با حضور رؤسای ادارات و کارشناسان مبارزه با پولشوئی بانک‌ها به میزبانی پست‌بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پنجمین هم‌اندیشی شورای هماهنگی مبارزه با پولشوئی بانک‌ها به‌منظور هماهنگی، بررسی و ارائه پیشنهادهای سازنده با حضور رؤسای ادارات و کارشناسان مبارزه با پولشوئی بانک‌ها به میزبانی پست‌بانک ایران، چهارم تیرماه سال جاری درسالن کنفرانس ساختمان مطهری این بانک در تهران برگزار شد.

 فریبرز شعبانیان نایب رئیس عضو هیأت مدیره این بانک به عنوان میهمان ویژه هم‌اندیشی مذکور ضمن تقدیر از برگزاری اینگونه جلسه‌ها و تشریح تاریخچه مبارزه با پولشوئی در کشورهای مختلف و ایران بر ارائه آموزش‌های مستمر در این زمینه و تداوم این‌گونه جلسات و ارائه پیشنهادهای سازنده برای تسریع در امور و جلوگیری از بروز مشکلات تأکید کرد.

وی استفاده از نرم‌افزارهای به‌روز در زمینه مبارزه با پولشوئی را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: پست‌بانک ایران با توجه به حضور در دورترین مناطق کشور و نقاط مرزی، فعالیت خود را باید دوچندان کرده و کار سنگین‌تری به عهده‌ دارد. لازم است مدیران مربوطه حساسیت و دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

سیدیعقوب علویان رئیس اداره‌کل مبارزه با پولشوئی پست‌بانک در ایران نیز در ابتدای این هم‌اندیشی ضمن خیرمقدم، گزارشی از روند برگزاری جلسه‌های شورای هماهنگی مبارزه با پولشوئی بانک‌ها را ارائه کرد.
گفتنی است: هریک از رؤسا و کارشناسان شرکت ‌کننده دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را جهت رفع مشکلات بیان کرده و نرم‌افزار مبارزه با پولشوئی AML (Anti Money Laundering) را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.
منبع:پست بانک ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  4