بانک دی از ورزش حمایت می‌کند

مدیرعامل بانک دی در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال کشور در لیگ چهاردهم حمایت بانک‌ها از ورزش را در توسعه سلامتی و نشاط جامعه موثر دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیرعامل بانک دی در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال کشور در لیگ چهاردهم حمایت بانک‌ها از ورزش را در توسعه سلامتی و نشاط جامعه موثر دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، مدیران فدراسیون فوتبال و جمعی از بازیکنان و ورزشکاران برگزار شد، تصریح کرد: امشب برترین‌های فوتبال کشور گردهم آمده‌اند تا یک پیام مهم به ما و همه بدهند که موفقیت و برترشدن محصول برنامه‌ریزی و تلاش است و تصادفی بدست نمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه جشن برترین‌ها نتیجه یک سال تلاش، برنامه‌ریزی و اقدام مفید در بدست آوردن موفقیت است، افزود: اگر پیامی را که این جشن به ما می‌دهد به درستی دریافت کنیم مطمئنا رد پایی از خود در کارنامه برترین‌ها به جا می‌گذاریم.

شفیع‌زاده با بیان اینکه بانک دی افتخار دارد در حمایت از برترین‌ها پیش قدم باشد، خاطرنشان کرد: بانک دی به عنوان مسئولیت اجتماعی خود در برنامه راهبردی‌اش این مهم را قرار داده و توفیق حاصل شده که از ورزشکاران و برترین‌ها حمایت کند. امیدواریم همیشه توفیق شامل حال ما شود تا بتوانیم در توسعه سلامتی و نشاط جامعه موثر باشیم.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به حمایت بانک‌ها از ورزش اظهار کرد: حمایت بنگاه‌های اقتصادی کشور از ورزش که ارمغان شادابی و سلامتی است، در راستای مسئولیت اجتماعی آنها در حوزه ورزش تلقی شده و توانسته است به توسعه ورزش کمک کند.

همچنین مهدی تاج ـ رییس سازمان لیگ فوتبال ـ در این مراسم اظهار کرد: مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم را به رسم رویه‌ای که فیفا دارد، برگزار می‌کنیم. ما برترین‌ها را براساس نظرسنجی که از میان اهالی فوتبال، مدیران باشگاه‌ها و همین طور پیشکسوتان انجام داده‌یم، انتخاب کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم به 18 بازیکن و باشگاه برتر تندیس برترین‌ها اعطا شد که جایزه هیات فوتبال برتر را مدیرعامل بانک دی اهدا کرد.

لیست افراد و باشگاه‌های برگزیده جشن فوتبال کشور به شرح زیر است:

زهرا قنبری برترین بازیکن فوتبال بانوان

سارا قمی برترین گلزن لیگ برتر فوتبال بانوان

حسن بیت سعید، بازیکن تیم فولاد نوین اهواز بهترین بازیکن لیگ دسته اول

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان برترین گلزن لیگ دسته اول

گسترش فولاد تبریز تیم اخلاق فصل چهاردهم

ابراهیم صادقی بازیکن اخلاق فصل

محمدرضا منصوری برترین کمک‌داور فصل چهاردهم

سید احمد صالحی بهترین داور فصل چهاردهم

علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان فصل

وریا غفوری بهترین مدافع لیگ

آندرانیک تیموریان بهترین هافبک فصل

مهدی طارمی بهترین مهاجم فصل

هیات فوتبال استان گیلان بهترین میزبان فصل

باشگاه نفت تهران بهترین تیم فصل چهاردم لیگ

حسین فرکی برترین مربی فصل

لوسیانو ادینهوآقای گل لیگ برتر

ارسلان مطهری پدیده فصل چهاردهم

قاسم حدادی‌فر برترین بازیکن فصل و مرد سال فوتبال ایران

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄  48  =