این بیمارستان از شما جراح می‌سازد!

حدود ۲۰ نفر از دانشجویان پزشکی، برای نشان دادن مهارت خود در جراحی باید در آزمون‌های غیرمعمول این بیمارستان شرکت کنند. این کارآموزان رشته پزشکی باید سه مرحله آزمون را پشت سر بگذارند تا نمره قبولی بگیرند. در تمام این مراحل هم باید از تمرکز بالایی برخوردار باشند و قابلیت کار کردن در طولانی‌مدت آن هم بدون خستگی با دست‌هایشان را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حدود ۲۰ نفر از دانشجویان پزشکی، برای نشان دادن مهارت خود در جراحی باید در  آزمون‌های غیرمعمول  این بیمارستان شرکت کنند. این کارآموزان رشته پزشکی باید سه مرحله آزمون را پشت سر بگذارند تا نمره قبولی بگیرند. در تمام این مراحل هم باید از تمرکز بالایی برخوردار باشند و قابلیت کار کردن در طولانی‌مدت آن هم بدون خستگی با دست‌هایشان را داشته باشند.2AAD349600000578-3168156-image-a-15_1437401959882.jpg

برای انجام هر کدام از این مراحل دانشجویان حداکثر ۱۵ دقیقه فرصت دارند و بعید است که زمان بیشتری در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

این دانشجویان از طریق آزمون‌های مکتوب متعارف وارد دانشگاه شده‌اند؛ اما الان درگیر آزمون‌های عملی این چنینی شده اند.

بیمارستان «کوراشیکی» ژاپن از بیمارستان‌هایی است که به برنامه‌های ویژه و عجیب‌ و غریبش برای کارآموزان پزشکی معروف است و هر بار روش‌های جالب جدیدی را برای آزمون دانشجویانش به کار می‌گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −    =  37