بانکداری مدرن لازمه نظام بانکی امروز ایران

یک مقام مسئول در بانک پارسیان از برنامه های جدید این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک خبر داد و گفت: به زودی خدمات بانکی شعب از طریق تلفن همراه ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مجتبی مالکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان و بشیرآبنیکی کارشناس ارتباط با رسانه های این بانک با حضور درخبرگزاری مهر با خبرنگاران و مسئولان این خبرگزاری دیدار و گفتگو کردند و از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آوردند.

مالکی در این دیدار از برنامه های جدید در حوزه بانکداری الکترونیک خبر داد و گفت: یکی از محصولات جدید در حوزه بانکداری الکترونیک ussd این بانک با شماره *۷۰۱#  به نام دیجی بانک پارسیان است که مشتریان می توانند با استفاده از این ابزار در کنار استفاده از خدمات بانکی از خدمات بیمه ای نیز برای نخستین بار در کشور بهره مند شوند.

وی از توسعه خدمات همراه این بانک خبر داد و افزود: مشتریان می توانند از خدمات جدید همراه بانک بر بسترهای نرم افزارهای مختلف شامل ios، جاوا و … استفاده نمایند.

مالکی با تاکید بر اینکه حرکت نظام بانکی در دنیا به سمت بانکداری نوین و مدرن شتابان است، تصریح کرد: نظام بانکی در دنیا از نظر ساختاری به سمت بانکداری جامع حرکت می کند. در نظام بانکداری جامع مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های خود از خدمات بانکداری خرد، بانکداری تجاری، بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی بهره مند شوند. از نظر رفتاری نظام بانکی در دنیا به سمت مشتری مداری و مشتری نوازی در حرکت است به نحویکه بانک ها با شناخت نیازهای مشتریان در راستای رضایت مندی، افزایش اعتماد، ارتقای تعهد و نیل به وفاداری مشتریان برنامه های بازاریابی خود را تدوین می کنند.

وی افزود: از نظر ابزاری، نظام بانکداری دنیا به سمت بانکداری الکترونیک و استفاده از ابزارهای نوین در حرکت است. از این منظر همراه بانک به عنوان ابزاری پیشرو و در دسترس از میان سایر ابزارها حضور چشم گیری داشته و این ابزار به گونه ای در حال پیشرفت است که در آینده ای نزدیک مشتریان می توانند بسیاری از خدمات بانکی خود را که از شعب بانک‌ها دریافت می کردند از تلفن همراه خود دریافت کنند.

منبع:مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  9