سامانه ۷۶۶ بانک دی رونمایی شد

جامع‌ترین سامانه خدمات و پرداخت الکترونیکی بانک دی به نشانی www.۷۶۶.ir با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک دی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر شاپور زارعی ـ عضو هیات مدیره بانک دی ـ در مراسم رونمایی از این سامانه اظهار کرد: بانک دی در طی یک سال گذشته با بهره‌گیری از متخصصان و تجهیز مدرن‌ترین زیر ساخت‌های الکترونیکی، گامی نوین در مسیر توسعه بانکداری الکترونیک برداشته است.
وی با بیان اینکه با افتتاح این سامانه مشتریان بانک می‌توانند از کلیه سرویس‌های بانکی بدون مراجعه به شعبه بهره ببرند، از راه‌اندازی سرویس‌های بانکداری اختصاصی و شرکتی در هفته‌های آینده خبر داد.
به گفته زارعی این سامانه علاوه بر سروس‌های پرداخت الکترونیکی برای مشتریان بانک دی به کلیه دارندگان کارت‌های شتابی نیز سرویس می‌دهد.
معاون فن‌آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی تصریح کرد: پرداخت قبوض جرائم راهنمایی و رانندگی نیز از جمله سرویس‌های نوینی است که از تمامی درگاه‌های الکترونیکی بانک دی برای نخستین بار در شبکه بانک‌های خصوصی به بهره‌برداری رسید.
وی همچنین از افتتاح تلویزیون آنلاین بانک دی با نمایش فیلم‌های منتخب، افتتاح شبکه اجتماعی ویژه مشتریان بانک دی با ویژگی‌های خاص برای اولین بار در شبکه بانکی کشور و نیز حسابداری شخصی و سرویس‌های ارزش افزوده دیگر در راستای همین سامانه خبر داد.
در مراسم رونمایی از سامانه‌ها و سرویس‎های یاد شده دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک دی، دکتر مورج عضو هیات مدیره بانک و بختیاری مدیرعامل بیمه دی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  50