«کرمانشاه» رئیس هیات مدیره شاپرک شد/شرکت کاشف به جمع سهامداران پیوست

دو تغییر در هرم مدیریت شرکت شبکه الکترونیک پرداخت کارت:

با خداحافظی حبیب اله محمد قلی ها، علی کرمانشاه ،قائم مقام معاونت پژوهشی وزارت صنعت و تجارت رئیس هیات مدیره شرکت شاپرک شد. همچنین شرکت کاشف به عنوان سهامدار جدید یکی از کرسی های هیات مدیره را به خود اختصاص داده و نماینده آن جایگزین احمد فیاض بخش می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  شرکت شاپرک در راس هرم خود دو تغییر را تجربه کرد. در اولین تغییر شرکت کاشف با دریافت بخشی از سهام از طرف شرکت ملی انفورماتیک به جمع سهامدارن شرکت شاپرک اضافه شده  است و نماینده این شرکت جایگزین احمد فیاض بخش خواهد شد. فیاض بخش  مدت سه سال به نمایندگی شرکت ملی  انفورماتیک عضویت در هیات مدیره را بر عهده داشت.

 همچنین حبیب اله محمد قلی ها  دومین عضو هیات مدیره شاپرک به نمایندگی از شرکت ملی بود که طی سه سال گذشته ریاست هیات مدیره را نیز بر عهده داشت.روز گذشته وی جای خود را به دکتر کرمانشاه داد.

 دکتر کرمانشاه طی سالهای 65 تا 67  به عنوان ششمین مدیرعامل شرکت داده پردازی مشغول بود  سپس راهی انگلستان جهت تحصیل شد. و کارشناسی ارشد  را در رشته مدیریت تکنولوژی درسال 1994و دکترای استراتژی سیستمهای اطلاعاتی  را از دانشگاه UMIST انگلستان در سال 1997 اخذ کرد.

کرمانشاه متولد قصرشیرین و استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف است. در کارنامه کاری وی  مسئولیت هایی همچون ریاست سازمان مدیریت صنعتی، معاون بین المللی وزارت ICT ، معاون پژوهش و فناوری وزارت صنایع ، مدیر عامل شرکت داده پردازی ایران ، عضو شورای عالی انفورماتیک کشور و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی انفورماتیک به چشم می خورد.

وی در اواخر خرداد امسال طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به سمت قائم مقام معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است.

ترکیب جدید هیات مدیره

ترکیب اعضای هیات مدیره شاپرک  اکنون به شرح زیر است:
علی کرمانشاه،به نمایندگی از شرکت ملی انفورماتیک .وی هم اکنون جانشین معاون پژوهشی وزارت صنعت و تجارت است.
روح الله خدارحمی، به نمایندگی از بانک صادرات،وی هم اکنون عضو هیات مدیره بانک صادرات است.
فردی که معرفی خواهد شد به نمایندگی از شرکت کاشف. این شرکت به تازگی به جمع اعضا پیوسته است
سعید حسینی ،به نمایندگی از شرکت ملی،وی هم اکنون مدیر اداری مالی شرکت ملی انفورماتیک است.
احمد جعفری قزل حصار به نمایندگی از بانک پارسیان. وی هم اکنون معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان را بر عهده دارد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محمد می گوید

    سلام
    چه حیف شد که قلی ها رفت!
    من این ادم را از مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان میشناسم واقعا ادم متعهدی بود یادم هست جلوی فروش خیلی از دارایی های این صندوق رو گرفت که به مفت فروخته نشه حتی یک زمین در نیایش بود که برای نمایندگان مجلس میخواستند بخرند و متعلق به معلمان بود اجازه فروش نداد.
    اخرش هم به علت اختلافی که هرگر بیان نکرد با یک برگ استعفا ناگهانی صندوق رو ترک کرد ولی هیچ کس سوال نکرد چرا این ادم ارزشی و علاقه مند به خدمت به معلمان بی سر و صدا رفت؟
    البته بعد از یک سال یکی از دلایل برکناری مدیرعامل وقت صندوق ذخیره فرهنگیان و وزیر اموزش و پرورش وقت استعفای این ادم بود.
    چرا وقتی اینجور ادما استعفا میدن یا میرن فورا استقبال میکنیم ولی خیلی از ادما که هیچ فایده ای هم ندارند اصلا حاضر نیستند میز خودشون رو به ادمهای بهتری بدند؟

  2. علی می گوید

    سلام
    من ایشون رو چندباری در مجمع شاپرک دیده بودم همیشه با شوق و اشتیاق از شاپرک دفاع میکرد و شاید به صراحت بشه گفته ادم دلسوزی بود هر چند در مجمع اخر حضور نداشت.
    ای کاش بجای فقط تیتر کردن رفتن اینجور ادما پای صحبت ایشون و امثال ایشون مینشستید تا معلوم بشه چرا وسط کار اینجور ادما رو میذار کنار؟

  3. حمید می گوید

    انشاله که همین طور باشد که شما می‌فرمایید.
    ولی به نظر من ایشان سررشته‌ای در این موضوع نداشتند و از اول جای سوال بود برای چه باید عضویت چنین نهاد تخصصی و نوپا را برعهده بگیرند؟

  4. علی می گوید

    سلام
    اقا حمید به نظر میاید شما تازه وارد صنعت انفورماتیک شدی و یا اینکه اینکاره نیستی! بیش از 30 سال در صنعت انفورماتیک فعالیت داشتن در زمینه های مختلف اگر سر رشته تلقی نشده! بفرمایید سررشته شما چیه؟ چرا زحمت مردم را نمی تونیم ببینیم؟ من که دارم میگم به عنوان نماینده یکی از بانکهای سهامدار این شرکت میگم حالا شما بفرما از کجا میگی؟ اصلا تو این زمینه تخصص داری؟ انصاف چیزیه که کمی داشته باشی خیلی خوبه.

  5. سامان می گوید

    سلام الان اقای محمدقلیها پست جدیدشون بعد شاپرک کجا هستش کسی خبری داره

ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5