تسهیلات بانک مسکن به انبوه سازان

بانک مسکن به عنوان بانکدار توسعه ای در حوزه مسکن با 1260 شعبه و 13 هزار نفر بانکدار آماده ارائه خدمات به انبوه سازان، تولیدکنندگان و مصالح و تسهیلات است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد هاشم بت شکن  در گردهمایی نقشه راه تامین مسکن افزود: بانک مسکن درپی چشم انداز و ایفای نقش رهبری در تامین نظام مالی است.

وی گفت: بانک مسکن به عنوان بانکدار توسعه ای در حوزه  مسکن با 1260 شعبه و 13 هزار نفر بانکدار آماده ارائه خدمات به انبوه سازان، تولیدکنندگان و مصالح و تسهیلات است.

بت شکن تصریح کرد: با توجه به اینکه این بانک نقش توسعه ای دارد انتظار دولت از بانک مسکن این است که برخلاف سایر بانک ها دولتی باقی بماند.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: قانون حمایت و ساماندهی عرضه مسکن قانون جدیدی است که حدود یک ماه است شورای نگهبان تصویب کرده و آیین نامه اجرای آن در وزارت اقتصاد در حال تصویب است.

وی تصریح کرد: نقش پیشگامی بانک مسکن در سه محور توصیف شده است که می توان به تاثیرگذاری و ارتباط نزدیک با بانک مرکزی ، تعامل با وزارت راه و شهرسازی و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی اشاره کرد.

وی ادامه داد: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی باید قدرت چانه زنی داشته باشد تا بتواند سیاست اعتباری را تدوین و به تصویب برساند.

بت شکن افزود: بانک مسکن نیز به دلیل انباشت تجربه بهترین رابط بین مرجع سیاست گذاری بخش مسکن و اقتصادی است، به طوریکه بانک نقش رهبری در تدوین سیاست ها را با کمک وزارت راه و شهرسازی ایفا کند.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تامین برنامه و بودجه باید از نظر تخصصی از نظر بانک مسکن نیز استفاده کند.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: با توجه به اینکه مهمترین کار بانک مسکن توسعه و تامین مسکن است، ایفای نقش توسعه ای بانک می تواند در مواقع رکود با اعطای تسهیلات به این بخش کمک کند.

بت شکن ادامه داد: رویکرد مناسب بانک مسکن مشتری مداری است و به آحاد مردم، شرکتهای ساختمانی و انبوه سازان و شرکت طرح های بزرگ کشور تسهیلات اعطا می کند.

وی تصریح کرد: به صندوق پس انداز ساخت، صندوق پس انداز مسکن یکم، سپرده ممتاز، صندوق پس انداز جوانان و همچنین برای شرکت های ساختمانی تسهیلات ساخت، گواهی سپرده خاص، اعتبار در حساب جاری، خرید دین و خدمات امانی ارائه می دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ⁄  3  =