تراکنش های اپل پی در انگلستان به ۲۰ پوند محدود خواهد بود

اپل پی در ماه جولای 2015 در انگلستان راه اندازی خواهد شد اما نحوه کار آن نسبت به آنچه در ایالات متحده اجرا می شود بسیار متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اپل پی در ماه جولای 2015 در انگلستان راه اندازی خواهد شد اما نحوه کار آن نسبت به آنچه در ایالات متحده اجرا می شود بسیار متفاوت است.

با توجه به بیانیه رسمی اپل، اپل پی برای مشتریان خود امکان استفاده از آیفون و یا ساعت اپل به منظور انجام پرداخت های غیرتماسی را فراهم می کند.

آن ها می توانند از دستگاه های هوشمند خود در بخش های تجاری متفاوت استفاده کنند و دیگر نیازی به وارد کردن رمز (استاندارد پرداخت های کارتی در انگلستان)  نباشد.

اما قرار است برای تراکنش هایی که از طریق سرویس های پرداخت بخش های تجاری صورت می گیرد، سقف 20 پوندی قرار دهند.

بنابراین ممکن است مشتریان برای پرداخت مبالغ بالاتر از 20 پوند نیاز به استفاده از کارت پرداختی خود داشته باشند.

در ایالات متحده، که هیج شبکه مستقر پرداخت غیرتماسی وجود ندارد، زمانی که اپل پی در سال 2014 راه اندازی شد، بسیاری از بخش های تجاری اولین پایانه های پرداخت غیرتماسی خود را نصب کردند و برای اولین بار پذیرای این تکنولوژی شدند.

در این میان، در انگلستان پرداخت های غیرتماسی به مدت هشت سال است که راه اندازی شده و بسیاری از فروشگاه ها زیرساخت های قدیمی تری دارند.

از آن جا که بسیاری از فروشگاه ها قرار است از ماه آینده اپل پی را نیز پذیرش کنند، همان پایانه های استاندارد پرداخت با کارت های اعتباری و بدهی برای پرداخت تا سقف 20 پوند انگلیسی به کار می رود.

با این حال، انتظار می رود محدودیت تراکنش های غیرتماسی تا 30 پوند انگلیسی افزایش یابد

.منبع: شاپرک

منبع : http://thepaypers.com

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =