استفاده از پرداخت های موبایلی دوبرابر شده است /تازه ترین آمار درباره هم پی (پرداخت همراه )/کاربران همچنان نگران امنیت

نسبت به سال 2013/

/ تعداد افرادی که در استفاده از کیف پول های موبایلی نگران امنیت آن می باشند، به کندی کاهش می یابد و از 73 درصد در سال 2013 به 63 درصد رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در یک مطالعه اخیر که توسط گروه تحقیقاتی شرکت چادویک مارتین بایلی (CMB) صورت گرفته و منتشر شده؛ مجموعه دیگری از داده های حاصل از استفاده از کیف پول موبایلی در جوامع مختلف و میزان رشد و گسترش آن مورد بررسی قرار گرفته است.

در نتایج این مطالعه ادعا شده؛ سال 2015 سالی است که پرداخت های موبایلی در ایالات متحده اوج می گیرد و ظهور تکنولوژی های پوشیدنی جدید، آمار دستگاه های متصل را افزایش داده و میزان کاربرد کیف پول های الکترونیکی بیش از پیش می شود.

با توجه به نتایج این مطالعه، میزان آشنایی مردم و استفاده آن ها از پرداخت های موبایلی نسبت به سال 2013 دوبرابر شده است – 15 درصد از پاسخ دهندگان در شش ماه گذشته از پرداخت های موبایلی استفاده کرده اند و 22 درصد از افراد قصد داشتند از آن در 6 ماه آینده نیز استفاده کنند. هم چنین این مطالعه نشان می دهد که هم چنان نگرانی های مردم در حوزه امنیت پا برجاست و تعداد افرادی که در استفاده از کیف پول های موبایلی نگران امنیت آن می باشند، به کندی کاهش می یابد و از 73 درصد در سال 2013 به 63 درصد رسیده است.

با این حال، رقابت برای تامین نیازها و علاقمندی های مشتریان هم چنان ادامه دارد.

جیم گاریتی، مدیر عامل بخش عملی سرویس های مالی در شرکت چادویک مارتین گفت : « یافته های ما حاکی از آن است که کیف پول موبایلی و تکنولوژی های ابزارهای پوشیدنی پرداخت به سرعت در حال گسترش هستند و هنوز نمی توان هیچ برنده قطعی برای این رقابت قائل شد.»

در عملیات اخیر کارن وبستر ادعا می کند، تقریبا غیرممکن است بتوانیم یک «برنده» تعیین کنیم. سیستمی که به صورت فنی بر روی همه سیستم عامل ها، همه کانال های خرید، همه پلتفرم های تکنولوژی و مرورگرهای وب قابل اجرا باشد تقریبا امکان پذیر نیست. برای مثال، ممکن است جستجو برای خرید یک کالا بر روی یک کامپیوتر رومیزی آغاز شود اما فرایند خرید آن توسط دستگاه دیگری مثلا یک تبلت انجام گیرد. بنابراین امکان دارد در فرایند خرید و پرداخت، سیستم ها، دستگاه ها و روش های متفاوتی دخیل باشد.

این مطالعه نشان می دهد که برای این که مشتریان از سرویس پرداخت خاصی استفاده کنند، فقط باید آن ها را متقاعد کرد.

گاریتی در این باره می گوید: « کلید موفقیت، نشان دادن مزایای امنیت و سهولت در استفاده از تکنولوژی های پرداخت، گسترش طرح های امتیازی و قرار دادن پاداش برای کسانی است که از کیف پول های الکترونیکی به صورت متناوب استفاده می کنند و باید این امور سریعتر از سایر رقبا انجام شود.»

محققین معتقدند ممکن است بسیاری از مشتریان هنوز از مزایای پرداخت با گوشی های هوشمند در پایانه های فروش و هم چنین قابلیت های جدید آن دستگاه ها برای اسکن کردن ابزارهای پرداخت پوشیدنی مانند ساعت هوشمند آشنا نباشند. ابتدا باید برای مقابله با این موانع تلاش کرد.

در حدود 40 درصد از کسانی که تمایل به خرید ابزار های پوشیدنی در سال آینده داشتند، اعلام کردند که تمایل دارند این ابزارهای پوشیدنی به کیف پول موبایلی مجهز باشند. هم چنین اکثر خریداران مدعی شدند که حضور یا عدم حضور کیف پول موبایلی تاثیر بسزایی بر انتخاب آن ها برای خرید چنین ابزارهایی خواهد داشت.

منبع : http://www.pymnts.com/news/2015/mobile-wallet-use-nearly-doubled-since-2013-in-the-u-s/#.VYkHTvmqqko

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8