جایگاه نخست بانک ملت در تعداد کارت های صادره و کارتخوان های فروشگاهی

مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد;

علی رستگار به جایگاه نخست بانک ملت در تعداد کارت های صادره و کارتخوان های فروشگاهی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه این خدمات در دستور کار بانک ملت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی رستگار با اشاره به نقش بی بدیل بانک ملت در اقتصاد کشور به عنوان یکی از بزرگ ترین بانک های کشور، اظهار داشت: این بانک با داشتن بالغ بر ۱۰۱ هزار میلیارد تومان منابع در پایان فروردین سال جاری، حدود ۲۴ درصد  از منابع بانک های تجاری و ۱۲ درصد از نقدینگی کل کشور را در اختیار داشته است.

مدیرعامل بانک ملت به برتری این بانک در بسیاری از شاخص های بانکداری از جمله بانکداری الکترونیک، نسبت مطالبات معوق و منابع انسانی اشاره کرد و افزود: هم اکنون نسبت مطالبات معوق بانک ملت کمتر از ۸ درصد است در حالی که میانگین این رقم در نظام بانکی کشور بالاتر از ۱۲درصد است.
وی بزرگ ترین ثروت بانک ملت را نیروی انسانی و مدیران آن خواند و گفت: موفقیت های این بانک ناشی از تلاش نیروی انسانی متخصص و با دانش آن است.

رستگار، خدمت به مردم را عبادت دانست و یادآور شد:  با وجود شرایط سخت داخلی و بین المللی، کارهای بزرگی از سوی بانک ملت در حال انجام است و اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری هم در این بانک عینیت پیدا کرده است.

وی با بیان این نکته که کمک به بنگاه های کوچک در دستور کار بخش اعتباری بانک ملت قرار گرفته است، ادامه داد: این بانک در پروژه های بزرگ زیادی نقش آفرینی کرده است که از جمله آنها انعقاد قرارداد عاملیت فازهای پارس جنوبی به میزان ۴ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی و انعقاد قرارداد تامین مالی پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.

به گفته وی، هم اکنون بانک ها در چارچوب نرخ های مصوب بانک مرکزی حرکت می کنند و بانک ملت هم بیش از این نرخ ها در بخش سپرده ها پرداخت و در بخش تسهیلات دریافت، نمی کند.

وی به جایگاه نخست بانک ملت در تعداد کارت های صادره و کارتخوان های فروشگاهی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه این خدمات در دستور کار بانک ملت است.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که این بانک با داشتن نیروهای با دانش به حل بسیاری از مشکلات کشور کمک کرده است، گفت: با وجود محدودیت های موجود سود سهم این بانک به طور کامل محقق شده است و این نشان  می دهد که تحریم ها تاثیر زیادی روی عملکرد این بانک نداشته است.

رستگار حمایت بانک ها را از بورس ضروری خواند و گفت: بانک ملت نیز در این چارچوب، با تصمیمات سیاستگزاران همراهی خواهد کرد.

نظام الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس هم در این دیدار با ارائه آماری از عملکرد این خبرگزاری اظهار داشت: بانک ملت در حوزه های مختلف به ویژه شیوه های مدرن بانکداری، جزو بانک های سرآمد کشور است ضمن این که در منطقه هم حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که نظام بانکی کشور در سال های اخیر با آنها رو به رو بوده است، گفت: خوشبختانه بانک ملت به دلیل مدیریت خوب از این حاشیه ها به دور بوده و از گزند آسیب ها در امان مانده است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به انتقاداتی که از سوی افکار عمومی از نظام بانکی کشور می شود، اظهار داشت: خوشبختانه بانک ملت از نگاه افکار عمومی نمره قبولی گرفته است که این موضوع جای تبریک دارد.

منبع:بانک ملت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  15