گوشی جدید تلفن همراه مثل یک دوربین حرفه ای عکاسی

عصر ایران- آیین رونمایی از گوشی تلفن همراه هوشمند ال جی / جی 4 در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به گفته مدیر عامل ال جی در ایران در این نوع گوشی بر روی «انتقال حس زیبایی، کاربری انسان محور و دوربین با قابلیت های بیشتر» تمرکز شده است.

  وی از «جی 4» به خاطر طراحی دوربین، نمایشگر و یو. ایکس آن به عنوان «شگفت انگیز ترین گوشی تولید شده در این شرکت» یاد کرده و گفته است: گوشی تلفن همراه هوشمند جی 4 در 6 رنگ از چرم طبیعی دست‌دوز ارایه شده و در چرم دباغی شده به روش گیاهی دوستدار محیط زیست مواد شیمیایی به کاررفته که به آسانی قابل بازیافت است.

  مهم ترین نکته ای که در آیین رونمایی از این گوشی جدید بر آن تاکید می شد اما قابلیت های عکس گرفتن آن است به گونه ای که برخی از هنرمندان و عکاسان آن را با حرفه ای ترین دوربین ها مقایسه کردند.

  با این توضیح که ال جی برای جی 4 دوربین 16 مگاپیکسلی را در نظر گرفته که قادر است در شرایط نورپردازی نامناسب هم عکس های زیبا ثبت کند. (این ماژول دوربین دریچه دیافراگم اف8.1 دارد که سبب می شود 80 درصد نور بیشتری به حسگر برسد).

  قابلیت دیگر که در آیین رونمایی بر آن تاکید شد امکان گرفتن 4 عکس متوالی با فاصله 2 ثانیه از یکدیگر است. به گونه ای که فعال کردن شاتر به سادگی دو بار باز و بسته کردن دست در مقابل دور بین است.

  درباره نمایشگر آن نیز جالب است بدانید این گوشی اولین تلفن هوشمندی است که از نمایشگر 5.5 اینچی با نوعی فناوری تازه استفاده می کند که از این ویژگی ها برخوردار است:

15 درصد پوشش گسترده تر طیف رنگ، 25 درصد بهبود کیفیت تصویر در محیط های روباز و 50 درصد کنتراست بهتر در عین 11 درصد مصرف انرژی کمتر.

  از مجموع نطرات ابراز شده و تجربه کسانی که در همین مدت کوتاه از این نوع گوشی استفاده کرده اند این نکته بارزتر بود که گوشی جدید ال جی (جی 4) با سه ویژگی وارد رقابت با دیگران شده است:

   صفحه نمایشگر از حیث انحنای ظریف و قابلیت های نور آن، چرم طبیعی به کار رفته در پوشش. مهم تر از همه اما قابلیت های فوق العاده عکاسی است که به دارنده آن حس برخورداری از یک دوربین حرفه ای را می دهد بی آن که لازم باشد شخص چندان از هنر عکاسی سررشته داشته باشد.
 
  بر اساس اعلام این شرکت، ال جی / جی 4 از 28 خرداد 1394 در دسترس مشتریان ایرانی قرار گرفته و نسخه دو سیم کارت آن ارایه می شود.
منبع: عصرایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  −    =  9