فروش ارز مسافرتی در شش بانک کشور

فروش ارز مسافرتی در بانک های تجارت ، کشاورزی ، اقتصاد نوین ،ملت ، سپه وملت آغاز شد.

 هموطنانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند می توانند ارز مورد نیاز خود را از کلیه واحدها و دوایر ارزی بانک تجارت تهیه نمایند .

کلیه دوایر و واحدهای ارزی این بانک در اقصی نقاط کشور در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام به فروش ارز مسافرتی به هموطنان می نمایند . فروش ارز به مسافران خارج از کشور در قبال دریافت مدارک معتبر جهت انجام سفر صورت خواهد گرفت .


مسئولین و کارشناسان اداره امور شبکه بانک تجارت با شماره تلفن های 88320850 ، 88320857 ، 88320852 ، 88320855 و 88923207 پاسخگوی سوالات هموطنان در این خصوص خواهند بود .


همچنین مشتریان می توانند برای آگاهی از نشانی واحدها و دوایر ارزی بانک تجارت به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 تماس بگیرند .

شرایط فروش ارز مسافرتی در شعب ارزی بانک کشاورزی

اداره کل امور بین الملل این بانک اعلام کرد شعب ارزی بانک کشاورزی در سراسر کشور در قبال ارائه اصل و تصویر گذرنامه، بلیط و عوارض خروج از کشور نسبت به پرداخت ارز مسافران خارج از کشور اقدام می کنند. به گزارش بینا، متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک فوق، به شعب مربوطه مراجعه و تا میزان تعیین شده مجاز، ارز مورد نیاز خود را خریداری کنند.
این گزارش می افزاید، هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات یا راهنمایی بیشتر می توانند در ساعت اداری با شماره 88280027 تماس حاصل کنند.

شعب ارزی بانک اقتصادنوین ارز مسافرتی عرضه می کنند

تمام شعب ارزی این بانک در سراسر کشور در چارچوب مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارز مسافرتی به فروش می‌رسانند.

شش شعبه اسفندیار، آفریقا، نفت، میدان فردوسی، چهارراه مفتح و غدیر در تهران خدمات ارزی ارایه می‌کنند ضمن اینکه شعب کیش، زند شیراز، تقی آباد مشهد، بوشهر و ارتش تبریز نیز به عنوان شعب شهرستان این بانک خدمات ارزی مورد نیاز مشتریان را در این شهرها ارایه می‌کنند.

فروش ارز مسافرتی،ازطریق شعب بانک ملت

فروش ارز مسافرتی، درمانی و دانشجویی از طریق شعب ارزی بانک ملت در سراسر کشور آغاز شد.


 بانک ملت با هدف تامین ارز مورد نیاز مسافران، در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی، نسبت به فروش ارز مسافرتی، درمانی و امور دانشجویی اقدام می کند .


بر اساس این گزارش، اسامی شعب ارزی بانک ملت در پایگاه اطلاع رسانی این بانک به نشانی www.bankmellat.ir قابل دسترسی است.


در عین حال، کارشناسان واحد کارشناسی مطالعات و مقررات ارزی اداره کل خارجه بانک ملت با شماره تلفن 82962869 آماده پاسخگویی احتمالی به شکایت های مشتریان خواهند بود.

فروش ارز همراه مسافری در کلیه شعب ارزی بانک سپه

کلیه شعب ارزی بانک سپه آماده ارائه ارز همراه مسافر به متقاضیان هستند
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه متقاضیان و مسافرین می توانند با همراه داشتن مدارک لازم طبق مقررات ابلاغی توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مراجعه به هر یک از شعب ارزی بانک سپه نسبت به تهیه ارز همراه مسافر اقدام کنند.
براساس این گزارش مدارک مورد نیاز جهت دریافت ارز همراه مسافر طبق ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شامل گذرنامه، بلیط و خروجی معتبر می باشد.

این گزارش می افزاید شعبه بانک سپه واقع در فرودگاه امام خمینی (ره) نیز بطور شبانه روزی آماده ارائه ارز همراه مسافر می باشد.

مشتریان بانک سپه می توانند در صورت هر گونه بروز مشکل با شماره تلفن 88647066 تماس حاصل کنند.
 
اطلاعیه فروش ارز مسافرتی در بانک سامان
 
 
 کلیه شعب ارزی بانک سامان جهت فروش ارز مسافرتی به مراجعین آمادگی دارند.
 
شماره تماس 23095401 مدیریت بازرسی این بانک آماده پاسخگویی به پرسش های احتمالی مراجعین عزیز خواهد بود

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام ارز دادن مهم نیست جلوی دلالان بگیریددرشیراز تمام دلالان با مدارک جعلی در خود بانک ارز مسافرتی می گیرند قرار شده بود در فرودگاه پرداخت شود ولی هنوز تا امروز در بانک پرداخت شده است رسیدیگی کنید

ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  70