برخورد با اقدامات گروهک‌های تروریستی در فضای مجازی

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه فضای سایبری فرصتی است برای همه گروه‌ها و افراد برای انجام فعالیت‌های مطلوب یا پیشبرد اهداف شوم خود گفت:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک قطعا با اقدامات گروهک‌های تروریستی در فضای سایبری مقابله می‌کنیم. سردار سرتیپ حسین اشتری در حاشیه «همایش جرایم سایبری در دنیای به هم پیوسته» با اشاره به موفقیت پلیس سایبری کشور در 90 درصد از جرایم سایبری رخ داده گفت: بیش از 90 درصد جرایمی که درفضای مجازی رخ داده توسط پلیس شناسایی و با آنها برخورد لازم صورت گرفته است و در مورد این جرایم پرونده‌ها مورد پیگیری قرار گرفته‌اند.
فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: تنها پنج سال از افتتاح پلیس سایبری کشور گذشته اما اقدامات بسیار خوبی توسط این پلیس انجام شده که می‌توان گفت امروز این پلیس با سایر پلیس‌های سایبری که بیش از 15 سال از راه‌اندازی آنها گذشته می‌تواند رقابت کند. فرمانده ناجا درخصوص فعالیت گروه‌های توزیع موادمخدر در فضای سایبری نیز گفت: برخی افراد سودجو در فضای سایبری اقدام به فروش اینترنتی موادمخدر کرده بودند که در شهرهای مختلف با این باندها مقابله شد اما مقابله با باندهایی که خارج از مرزهای کشورمان فعالیت می‌کنند، شاید کمی سخت‌تر باشد.
وی تاکید کرد: پرونده‌هایی که تشکیل شده است 90 درصدشان توسط پلیس سایبری کشور به نتیجه رسیده و مرجع قضایی نیز از اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه راضی بوده است، البته در این حوزه سعی می‌کنیم آگاهی‌بخشی را افزایش دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  18