اولین شاخص بیت کوین در بورس نیویورک راه اندازی شد

در یک بیانیه رسمی منتشر شده توسط سازمان NYSE،

در اوایل هفته جاری، بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE)، شاخص بیت کوین (NYXBT) را راه اندازی کرد و بستر پشتیبانی از جریان اصلی ارز دیجیتال آغاز شد./ « شاخص بیت کوین (NYXBT) یک متدولوژی منحصر به فرد است که بر اساس قانون، مجموعه داده های تراکنش ها تحلیل می شود و یکپارچگی داده ها بررسی شده تا در نهایت ارزش روزانه و هدفمند بیت کوین در ایالات متحده محاسبه گردد. »

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در اوایل هفته جاری، بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE)، شاخص بیت کوین (NYXBT) را راه اندازی کرد و بستر پشتیبانی از جریان اصلی ارز دیجیتال آغاز شد.

این شاخص قادر است ارزش بیت کوین را برحسب دلار آمریکا و براساس تراکنش های واقعی در بورس بیت کوین نمایش دهد. مبادلات انجام گرفته باید در مرحله اول ارزیابی شوند و از استانداردهای کیفیت NYSE برخوردار باشند.

در یک بیانیه رسمی منتشر شده توسط سازمان NYSE، آمده است: « شاخص بیت کوین (NYXBT) یک متدولوژی منحصر به فرد است که بر اساس منطق مبتنی بر قانون، مجموعه داده های تراکنش ها تحلیل می شود و یکپارچگی داده ها بررسی شده تا در نهایت ارزش روزانه و هدفمند بیت کوین در ایالات متحده محاسبه گردد. »

اخیرا شهرت بیت کوین به عنوان یک ارز واقعی کمی دچار افت و خیز بوده است. در ماه گذشته، خبرگزاری PaymentEye در گزارشی، چگونگی محکومیت دو نماینده فدرال ایالات متحده به دلیل سرقت هزاران بیت کوین در بازار غیرقانونی جاده ابریشم را منتشر کرد.

سازمان NYSE توجهی به متهمان اطراف این ارز دیجیتال ندارد. توماس فارلی، رئیس گروه بیت کوین در NYSE می گوید: « ارزش بیت کوین به سرعت به یک داده نقطه ای تبدیل می شود که مشتریان می توانند با تراکنش ها، تجارت ها و سرمایه گذاری ها آن را دنبال کنند.»
منبع:

 http://www.paymenteye.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  15