هتل ویژه کشتی‌گیران ساخته می‌شود

مجید قاسمی در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی با بیان مطلب فوق گفت: به محض اینکه فدراسیون کشتی بتواند زمینی را حداقل به مساحت یکهزار متر مربع از وزارت ورزش و جوانان دریافت کند، آمادگی داریم تا هتلی در شأن کشتی گیران در آن احداث کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مجید قاسمی در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی با بیان مطلب فوق گفت: به محض اینکه فدراسیون کشتی بتواند زمینی را حداقل به مساحت یکهزار متر مربع از وزارت ورزش و جوانان دریافت کند، آمادگی داریم تا هتلی در شأن کشتی گیران در آن احداث کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون محل اسکان کشتی گیران تیم های ملی در اردوهای تدارکاتی مناسب شأن این قهرمانان نیست، تاکید کرد: ساخت این هتل برای اسکان کشتی گیران در اردوهای تدارکاتی، هدیه به فدراسیون کشتی است.

قاسمی همچنین با بیان این نکته که لازم است تا برای پهلوانان ایرانی کشتی از نوجوانی به بالا، صندوق تامین آتیه ای ایجاد شود تا این قهرمانان برای آینده شغلی خود دغدغه ای نداشته باشند، اظهارداشت: با همکاری فدراسیون کشتی کاری آبرومندانه در شأن کشتی گیران انجام خواهد شد.

 وی همچنین اعلام کرد که برای اردوهای تدارکاتی آماده سازی المپیک، امکاناتی را به صورت ویژه در اختیار فدراسیون کشتی قرار خواهیم داد و امیدواریم تا آنگونه که شایسته قهرمانان است، برنامه ریزی شود.
منبع:تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  −  73  =