بانکداری شرکتی را توسعه می‌دهیم

مدیرعامل بانک تجارت:

مقدم با اشاره به مزایای ایجاد بانکداری شرکتی، این روش بانکداری را سرفصل نوینی در ارائه خدمات ممتاز به مشتریان بزرگ بانک تجارت معرفی کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکبه نقل از روابط عمومی بانک تجارت،نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بانک تجارت با صاحبان صنایع در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

 در این مراسم که 29 اردیبهشت همزمان با سالگرد ورود بانک تجارت به بازار بورس برگزار شد، مقدم ضمن قدردانی صمیمانه از همراهی صنعتگران و صاحبان کسب و کار در استان آذربایجانشرقی با بانک تجارت، بر اهتمام این بانک در حمایت از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه به تلاش‌های این بانک برای رفع تحریم‌ها و نیز صدور رای دادگاه عمومی اتحادیه اروپا به نفع بانک تجارت اشاره و ابراز امیدواری کرد : با ایجاد شرایط لازم شاهد جهش بزرگی در ارائه خدمات بانکها به مشتریان و توسعه اقتصادی کشور باشیم.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب به “دولت و ملت، همدلی و همزبانی”، افزود: شرایط فعالیت نظام بانکی در کشور طی سال‌های اخیر تحت تاثیر تحریم‌ها با دشواری‌هایی همراه بوده است، اما این امیدواری وجود دارد که با گشایش در عرصه تحریم‌ها و روابط بین‌المللی کشور، از این دشواری‌ها کاسته شود.

مقدم با اشاره به مزایای ایجاد بانکداری شرکتی، این روش بانکداری را سرفصل نوینی در ارائه خدمات ممتاز به مشتریان بزرگ بانک تجارت معرفی کرد و افزود: مصمم هستیم تا برای هر گروه از مشتریان بانک، خدمات متناسب با نیازها و انتظارات ارائه کنیم.

در ادامه این دیدار تعدادی از مشتریان بانک تجارت به طرح دیدگاه ها و انتظارات خود پرداخته و درباره موضوعات مهمی همچون خدمات ارزی، تامین سرمایه در گردش، اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی، افزایش سقف اعتبارات استانی و … به تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  4  =