همایش کارت و پرداخت خاورمیانه میزبان صنعت پرداخت جهان/کدام شرکت های ایرانی می خواهند بین المللی باشند/جای خالی ایران در جمع سخنرانان همایش

در 22و 23 اردیبهشت در دبی انجام می شود:

نمایشگاه-همایش جهانی کارت و پرداخت خاور میانه با حمایت شرکت های مطرح جهانی از جمله مسترکارت وجمالتو ، پی پال در روزهای 22 و 23 اردیبهشت (سه شنبه وچهارشنبه هفته جاری) در دبی برگزار خواهد شد./از ایران شرکت های جی اس ای و توسن تکنو از این همایش حمایت می کنند. همچنین بازرگانی مبنا کارت آریا از جمله شرکت های ایرانی است که در این نمایشگاه دارای غرفه ( غرفه G10)است و حضوری پررنگ خواهد داشت/بالغ 40 سخنران در همایش کارت دبی سخنرانی دارند اما با توجه به اینکه ایران در حوزه پرداخت تجربه های خاصی را دارد می توانست این تجارب را در قالب سخنرانی یا پنلی ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نمایشگاه-همایش جهانی کارت  و پرداخت خاور میانه(کارت ، پرداخت و نوآوری های کسب و کار خاورمیانه  در سال 2000 راه اندازی شد،این رویداد مهم در حوزه پرداخت الکترونیک به صورت  سالانه و در  مقیاس ها و استانداردهای کاملا جدیدی برای پرداخت ها و کارت های هوشمند منطقه خاورمیانه پایه گذاری می کند.
در سال جاری این نمایشگاه با حمایت شرکت های مطرح جهانی از جمله مسترکارت وجمالتو ، پی پال در روزهای 22 و 23 اردیبهشت (سه شنبه وچهارشنبه هفته جاری) در دبی برگزار خواهد شد.
از ایران شرکت جی اس ای به عنوان حامی ثبت نام و شرکت توسن تکنو به عنوان حامی نقره ای در این همایش حضور دارند. همچنین بازرگانی مبنا کارت آریا از جمله شرکت های ایرانی است که در این نمایشگاه دارای غرفه ( غرفه G10)است.در مجموع بالغ بر 43 شرکت و موسسه از این رویداد بزرگ پرداخت حمایت کرده اند.
همچنین حضور مدعوین و شرکت کنندگان زیادی از ایران میهمان این نمایشگاه خواهند بود.
 این نمایشگاه با 300 غرفه و 10 هزار بازدید کننده، در هردقیقه محصولات جدیدی رونمایی می کند که هر کدام تجربه جدیدی برای بازدیدکننده ها رقم می زند.
جای سخنرانان ایرانی
در حالی بالغ 40 سخنران در همایش کارت دبی سخنرانی دارند اما با توجه به اینکه ایران در حوزه پرداخت تجربه های خاصی را دارد می توانست این تجارب را در قالب سخنرانی یا پنلی ارائه کند. اما به هر دلیل جای خالی ایران  در این رویداد به چشم می خورد.

زمان و مکان برگزاری
محل برگزاری همایش، مرکز نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی شهر دوبی و زمان آن در 12-13 می 2015 می باشد. همایش کارت ها و پرداخت های خاورمیانه، با همکاری شرکت های خبرگزاری Banker، Paypers، Banking Technology، Smart Payment Association، Nilson Report و Banking True پشتیبانی می شود.

این همایش-نمایشگاه کارت و پرداخت خاور میانه در سال 2014، با حضور   240 شرکت و 9808 بازدید کننده حضوری از 95 کشور درمحیطی با بیش از 14 هزار مترمربع برگزار شد.

این همایش نمایشگاه  شبکه ای از معامله کننده ها، نوآوران و توزیع کننده های جهانی را به وجود می آورد. بنابراین، فرصت شنیدن کلیه ایده ها و رویدادهای صنعت پرداخت از سراسر جهان به صورت یکجا و در یک مکان فراهم شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄  9  =