قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از بانک مسکن تقدیر کرد

با حضور مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر مراسم افتتاح متمرکز 5380 واحد مسکن مهر استان گلستان به صورت نمادین در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومی بانک مسکن،مهندس احمد اصغری مهرآبادی در مراسم بهره برداری متمرکز پنج هزار و 380 واحد مسکن مهر استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول، طی سخنانی از تلاش و زحمات مجموعه دست اندرکاران و مجریان ساخت پروژه های مسکن مهر در استان گلستان به ویژه بانک مسکن تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت : در طرح مسکن مهر دو میلیون و 300 هزار واحد در یکهزار و 130 شهر در حال اجرا بوده که تاکنون ساخت یک میلیون و 730 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: کمتر از 600 هزار واحد مسکونی نیز در مراحل مختلف ساخت قراردارد که از این تعداد بیش از 300 هزار واحد در مرحله نازک سازی است که امیدواریم تا پایان شهریور 94 به بهره برداری برسد .
گفتنی است، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از سایت مسکن مهر استان گلستان در سعدآباد گرگان ، 504 واحدی سایت امام خمینی (ره) علی آباد کتول و 112 واحدی آزادشهر بازدید کرد.
لازم به ذکر است 5380 واحد مسکن مهر استان در شهرهای بالای 25 هزار نفرجمعیت بوده که این واحدها در شهرستان های گرگان ، علی آباد ، آزادشهر ، آق قلا ، بندرترکمن ، کردکوی ، کلاله و مینودشت اجرا شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −    =  25