نرخ جدید منابع و تسهیلات پانزدهم اردیبهشت اعمال می‌شود

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: هم‌اکنون بانک ملی ایران جزو باثبات‌ترین سازمان‌های اقتصادی است و پیشرفت روزافزون این بانک قطعا نیازمند ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک همتی اعتماد مردم به بانک ملی ایران را مهم‌ترین عامل اقبال عمومی جامعه به این بانک دانست و گفت: نرخ جدید منابع و تسهیلات بانکی که از پانزدهم اردیبهشت ماه اعمال می‌شود، فرصت مغتنمی برای جذب و تخصیص منابع در جهت رشد و بالندگی کشور است و بانک‌ها لازم است سهم قابل‌توجهی در توسعه اقتصادی کشور و کمک به سازندگی، تولید و اشتغال داشته باشند. 

همتی با اشاره به بیانات رئیس‌جمهوری در استان فارس مبنی بر تخصیص منابع بانک‌ها در جهت اعطای تسهیلات با هدف سرمایه‌گذاری و اشتغال، حمایت از طرح‌های تولیدی را از اولویت‌های بانک ملی ایران دانست و افزود: تودیع منابع نزد بانک ملی ایران توسط مردم ناشی از اعتماد عمومی به این بانک بزرگ است، بنابراین باید منابع دقیقا برای رفاه عمومی جامعه و رفع معضل بیکاری و توسعه اقتصادی جامعه مصرف شود.

 مدیرعامل بانک، تقویت شبکه ارزی را از برنامه‌های مهم بانک ملی ایران قلمداد کرد و افزود: تجهیز و تخصیص منابع ارزی و نقش مهم صادرات و واردات در افزایش رفاه عمومی جامعه در آینده نزدیک، به شکل قابل‌توجهی در فرهنگ سازمانی بانک ملی ایران نمود خواهد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. نریمانی می گوید

    با سلام بنده 6 ماهه وام 27 درصد گرفتم مدارک هم موجود است چه گناهی کردم که تا 4.5 سال دیگه باید این سود و نزول را به بانک اقتصاد مهر بدهم مگر سود تسهیلات کم نشده است لطفا به ایمیل بنده ابراز همدردی کنید
    یک مشتری ناراضی

ارسال یک پاسخ

2  ⁄  1  =