عذرخواهی طیب‌نیا از مجلسی‌ها

آنطور که در دستور جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس آمده بنا بود این کمیسیون امروز میزبان وزیر امور اقتصادی و دارایی باشد ولی کسب اطلاع خبرنگار ما از اعضای کمیسیون حکایت از لغو این جلسه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک آنطور که در دستور جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس آمده بنا بود این کمیسیون امروز میزبان وزیر امور اقتصادی و دارایی باشد ولی کسب اطلاع خبرنگار ما از اعضای کمیسیون حکایت از لغو این جلسه دارد.

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی در این ارتباط به تسنیم می گوید: قرار بود وزیر اقتصاد در ارتباط با مالیات گریزی و فرارمالیاتی 11 هزار میلیاردی و البته آثار این موضوع بر اقتصاد کشور به کمیسیون اقتصادی بیاید.

وی افزود: اما آقای طیب نیا ششم اردیبهشت با ارسال نامه ای به کمیسیون اعلام کرده اند که به دلیل شرکت در نشست ویژه شورای پول و اعتبار برای تعیین نرخ سود بانکی نمی توانم در این تاریخ (سه شنبه هشتم اردیبهشت) به مجلس بیایم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این نامه وزیر اقتصاداز نمایندگان به دلیل لغو جلسه عذرخواهی کرده است؛ بنابراین جلسه پرسش و پاسخ با وزیر اقتصاد به آینده موکول شده است.

به گزارش تسنیم، طیب نیا این هفته به منظور پاسخگویی به سؤالات: امیر خجسته نماینده  همدان (دو فقره)، عباس مقتدایی نماینده اصفهان، رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول و دو نماینده دیگر، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت، ابوذر ندیمی نماینده لاهیجان، سیدهادی حسینی نماینده قائم شهر و تعدادی از نمایندگان، سیدباقر حسینی نماینده زابل، یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر (دو فقره)، سیدمحمود نبویان نماینده تهران، امیرعباس سلطانی نماینده بروجن (دو فقره)، ابراهیم کارخانه‌ای نماینده همدان، عیسی‌زاده نماینده میاندوآب، حمید رسایی نماینده تهران،  فتح‌اله حسینی نماینده  قصرشیرین،‌ محمدسعید اربابی و تعدادی از نمایندگان دیگر و منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، باید به کمیسیون اقتصادی مجلس می رفت.

منبع:تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  3