حساب‌های توییتر و سایت شرکت تسلا هک شد

فرد یا افرادی ناشناس موفق به کنترل حساب کاربری شرکت تسلا در سایت توئیتر و همین طور حساب توئیتر الون ماسک مدیر عامل این شرکت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پی سی مگ، هکر یا هکرهای احتمالی لینک‌هایی را نیز بر روی این حساب‌ها ارسال کرده‌اند.

هکرها به فاصله کوتاهی بعد از حمله به حساب‌های توییتر شرکت تسلا، موفق به نفوذ به سایت اصلی خود این شرکت شدند. البته این هکرها ناشناس نیستند و گروهی موسوم به autismsquad مسئولیت حمله یاد شده را بر عهده گرفته است.

با توجه به نحوه انجام این حملات برخی کارشناسان امنیتی معتقدند حتی اگر آنها توسط یک گروه انجام نشده باشد، افرادی که این کار را سازمان دهی کرده اند با یکدیگر در ارتباط هستند.

ظاهرا هکرها با دستکاری دی ان اس سایت تسلا توانسته اند کنترل آن را در دست بگیرند و از همین طریق کلمه عبور حساب های توییتر آن را هم به دست آورند.

مدیران توییتر یک ساعت بعد از هک شدن حساب هایشان در توییتر مجددا موفق به کنترل آنها و پاک کردن پیام های ارسالی هکرها شدند. وب سایت این شرکت هم در حال حاضر به شرایط عادی بازگشته، اما بازسازی کامل آن و حل مشکلات امنیتی سایت یاد شده کماکان در جریان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  6  =