پرداخت فیش آب، برق و گاز با برداشت غیرمجاز از حساب بانكی دیگران

اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب های بانکی را در اختیار افراد غیر قرار ندهند و از کارت بانکی خود برای انجام مبادلات با حجم بالا استفاده نكرده و از اتصال حسابهایی با گردش مالی بالا به کارت بانکی خود پرهیز كنند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: در پی وصول یك فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامیان مبنی بر شكایت فردی دال بر انجام برداشت غیرمجاز به مبلغ پنج میلیون ریال از حساب بانكی وی، مراتب طی تشكیل پرونده‌ای در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حبیب‌الله رجبلی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاكی محرز شد برداشت صورت گرفته از حساب وی بصورت پرداخت و خرید اینترنتی بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی، متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تكمیلی به این پلیس فرا خوانده شد.

سرهنگ رجبلی بیان كرد: پس از انجام تحقیقات تكمیلی و مواجه شدن متهم با مستندات غیرقابل انکار پلیس، وی به جرم خود اعتراف كرد و در خصوص چگونگی بدست آوردن اطلاعات حساب شاكی اذعان كرد با همسر شاكیه ارتباط داشتم و به من بدهكار بود و بنحوی اطلاعات حساب وی را اخذ و اقدام به انتقال وجه كردم.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب های بانکی را در اختیار افراد غیر قرار ندهند و از کارت بانکی خود برای انجام مبادلات با حجم بالا استفاده نكرده و از اتصال حسابهایی با گردش مالی بالا به کارت بانکی خود پرهیز كنند.
منبع:
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  9