مرور آخرین بازی کی روش/ضعف و قوتهای بازی با سوئد

مطابق پیش‌بینی‌ها ایرانی‌های فراوانی برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه فرندز آرنا شهر استکهلم آمده‌اند و صدای تشویق ایرانی‌ها خیلی بیشتر و بلندتر از سوئدی‌ها به گوش می‌رسد و این امیدواری وجود دارد که تیم ملی با حمایت تماشاگرانش در استکهلم بتواند شب خوبی را رقم بزند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود در جریان تور اروپایی‌اش در استکهلم به مصاف تیم ملی سوئد رفت. دیداری که با توجه به کیفیت دیدارهای دوستانه تیم ملی کشورمان در سال‌های اخیر از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و از سوی دیگر بازی خداحافظی سرمربی تیم ملی کشورمان هم به حساب می‌آید.

به گزارش تابناک، بازی برابر تیمی که زلاتان را به عنوان کاپیتان در ترکیب خود می‌بیند به اندازه کافی هیجان‌انگیز است. حالا اینکه بدانیم این دیدار مهم و نتیجه‌اش حداقل از نظر روانی روی ماندن یا رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی هم موثر خواهد بود هیجانش را دوچندان می‌کند. کارلوس کی‌روش پیش از آغاز این اردو اعلام کرده بود که به دلیل اختلافات موجود نمی‌تواند به همکاری‌اش با تیم ملی ادامه دهد و دو بازی دوستانه ایران برابر شیلی و سوئد آخرین همکاری او با تیم ملی ایران خواهد بود. پس از نمایش خیره‌کننده ایران برابر شیلی و پیروزی برابر تیم خوب شیلی حالا ایرانی‌ها امیدوارند تیم ملی همان کیفیت را در بازی برابر سوئد هم به نمایش بگذارد تا به این ترتیب هزینه کنارگذاشتن کارلوس کی‌روش برای مسئولان ورزش کشورمان بالا برود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  12