وضع جوی راه های کشور

تا ساعت 21 ، محورهای رشت – قزوین (محدوده منجیل)، آزاده راه های زنجان – قزوین و تهران – کرج (از پل کلاک تا پل فردیس)، باند شمالی آزاده راه کرج – قزوین ( از پل فردیس تا مهر ویلا) و باند جنوبی از پل حصارک تا پل فردیس، آزاده راه قم به تهران و محور قم به سلفچگان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در محورهای هراز ، کرج – چالوس ( از میدان امیرکبیر تا تونل 5 و از مرزن آباد تا دزدبن) و فیروزکوه (محدوده شیرگاه، زیرآب و سوادکوه) ترافیک نیمه سنگین است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: در محورهای هراز (از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره یک و سه راهی لاسم، سه راهی بلده، آب اسک، پلور و گزنک)، کرج – چالوس ( از میدان امیرکبیر تا تونل 5 و از مرزن آباد تا دزدبن) و فیروزکوه (محدوده شیرگاه، زیرآب و سوادکوه) ترافیک نیمه سنگین است.

به گزاش خبرگزاری صدا و سیما(واحد مرکزی خبر) به نقل از کنترل ترافیک پلیس راهور طبق آخرین وضع ترافیکی راه های کشور تا ساعت 21 ، محورهای رشت – قزوین (محدوده منجیل)، آزاده راه های زنجان – قزوین و تهران – کرج (از پل کلاک تا پل فردیس)، باند شمالی آزاده راه کرج – قزوین ( از پل فردیس تا مهر ویلا) و باند جنوبی از پل حصارک تا پل فردیس، آزاده راه قم به تهران و محور قم به سلفچگان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =