خروج برخی صاحبان صنایع کوچک و متوسط از لیست بدهکاران بانکی

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: با بخشنامه جدید بانک مرکزی، برخی بدهکاران بانکی که در قالب صنایع کوچک و متوسط بودند و نمی‌توانستند از تسهیلات بانکی استفاد کنند، می‌توانند با کسب آن شرایط، از شبکه بانکی تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سید علی اصغر میرمحمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهارداشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان دولت، قبل از سال 94 و روزهای پایانی سال،بخشنامه‌ای 6 بندی را به شبکه بانکی ابلاغ کردیم.

وی افزود: با تعیین آن 6 شرط، برخی بدهکاران بانکی که در قالب صنایع کوچک و متوسط بودند و نمی‌توانستند از تسهیلات بانکی استفاد کنند، می‌توانند با کسب آن شرایط، از شبکه بانکی تسهیلات دریافت کنند و این کمک خوبی به صنایع کوچک و متوسط است.

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه بانک مرکزی به افرادی که تولیدکننده هستند اما به دلیل شرایط اقتصادی با مشکل مواجه شده و نتوانستند تسهیلات را بازپرداخت کنند، کمک خواهد کرد، گفت: بانک مرکزی در سال جدید هم برنامه‌هایی را برای کمک به صنابع کوچک و متوسط دارد که پس از تصویب، اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  3  =