ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

احد وظیفه از ورود سامانه بارشی جدید از جنوب غرب و غرب کشور از اواخر وقت روز چهارشنبه 18 فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از ایسنا، مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، پوشش ابر را در دامنه‌های شرقی البرز و شمال شرق نشان می‌دهد و در این مناطق طی ساعات آینده بارش‌های پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی نیز در دو روز آینده در پاره‌ای از مناطق نیمه شرقی بویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور افزود: از اواخر وقت روز چهارشنبه 18 فروردین، سامانه بارشی از سمت جنوب غرب و غرب وارد کشور می‌شود که پیامد آن در روز پنجشنبه افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد برق برای پاره‌ای از مناطق نیمه غربی خواهد بود.

به گفته وظیفه، در روز جمعه 20 فروردین، دامنه بارش‌ها گسترش یافته و غالب مناطق کشور را فرا خواهد گرفت، شایان ذکر است امروز و فردا تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه 18 فروردین، کمی ابری، گاهی وزش باد، در ارتفاعات نیمه ابری با حداکثر و حداقل دمای 22 و 13 درجه سانتیگرا و در روز پنجشنبه 19 فروردین، کمی ابری، در پاره‌ای نقاط نیمه ابری گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با حداکثر و حداقل دمای 23 و 14 درجه سانتی‌گراد پیش‌بیی می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1