پنج مورد از جالب ترین تکنولوژی های معرفی شده در MWC

بر خلاف هر ساله امسال نمایشگاه MWC که معروفترین رویداد دنیای موبایل است، تنها شامل رونمایی از هوشمند های جدید نبود. در این نمایشگاه امسال از انواع و اقسام تکنولوژی های پوششی به همراه گجت های جدید و سایر خلاقیت ها و اختراعات جدید در حوزه واقعیت مجازی و مانند آن رونمایی شد. در اینجا ما پنج تکنولوژی جالب که در MWC 2015 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت را به شما معرفی میکنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بر خلاف هر ساله امسال نمایشگاه MWC که معروفترین رویداد دنیای موبایل است، تنها شامل رونمایی از هوشمند های جدید نبود. در این نمایشگاه امسال از انواع و اقسام تکنولوژی های پوششی به همراه گجت های جدید و سایر خلاقیت ها و اختراعات جدید در حوزه واقعیت مجازی و مانند آن رونمایی شد. در اینجا ما پنج تکنولوژی جالب که در MWC 2015 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت را به شما معرفی میکنیم.

به گزارش «تابناک» ساعت های هوشمند با طراحی های فوق العاده، سیستم عامل جدید و مخصوص برای تبلت ها و دستگاه های واقعیت مجازی امسال محصولاتی بودند که در کنار رونمایی از هوشمند های جدید در MWC توجه همگان را به خود جلب کردند. صحبت از نسل آینده ارتباط اینترنتی موبایل یا همان 5G خبر از آینده ای متفاوت میداد و همه اینها MWC امسال را بسیار متفاوت از سالهای قبل ساخته بود.

ما در اینجا نگاهی می اندازیم به پنج مورد از جالب ترین و مهم ترین تکنولوژی های معرفی شده در MWC 2015:

پنج

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −    =  40