گشایش ۲۴۹ مین شعبه بانک اقتصاد نوین در رشت

شعبه سبزه میدان رشت بانک اقتصادنوین در راستای اهداف بنیادین این بانک در ارایه خدمات شایسته به مشتریان با حضور کسبه، معتمدین شهر و مشتریان این بانک افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی فکر آزاده سرپرست منطقه 2 استان های بانک اقتصاد نوین در مراسم افتتاحیه شعبه سبزه میدان به عنوان دویست و چهل و نهمین شعبه این بانک گفت: شعبه سبزه میدان چهارمین شعبه در استان گیلان و بیست و سومین شعبه بانک در سرپرستی منطقه 2 استان‌ها شامل استان های گیلان، مازندران، گلستان و قزوین است.


به گفته سرپرست منطقه 2 استان‌ها تا پایان سال 1390 تعداد شعب تحت پوشش این سرپرستی به 60 شعبه می رسد.


وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این دو شعبه صیقلان و گلسار در شهر رشت خدمات بانک اقتصادنوین را به هم‌وطنان در این شهر ارایه می کردند، گفت: تسهیل ارایه خدمت به هم‌وطنان سبب شد تجهیز شعبه سبزه میدان در کمتر از سه ماه انجام شود که در این جا لازم است از زحمات و تلاش‌های همکاران شرکت خدمات پشتیبانی و شخص  امینی مدیرعامل این شرکت تشکر کنم.


فکر آزاده گفت: به منظور ارایه مناسب خدمات به مشتریان نخستین باجه 24 ساعته بانک اقتصادنوین در شهرستان رشت در شعبه سبزه میدان راه‌اندازی شده است که دارندگان کارت‌های بانک‌های عضو شتاب می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز نسبت به دریافت خدمات مورد نظرشان از طریق خودپردازهای مستقر در این باجه استفاده کنند.


در ادامه این مراسم  بهزاد مشهودی از مشتریان از معتمدین شهر رشت گفت: موجب افتخار است که به عنوان یکی از مشتریان قدیمی نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور دارم.


وی بانک اقتصادنوین را پاک ترین بانک کشور دانست و گفت: به فراخور نوع کار و تخصصم با اکثر بانک‌های کشور ارتباط نزدیک دارم، به نظر من بانک اقتصادنوین برترین بانک کشور به لحاظ کیفیت خدمات، نوع برخورد پرسنل و مدیریت است.
وی با اشاره به اینکه خدمات تمام بانک‌های کشور شبیه به هم است، گفت: امروز نرخ سود و نوع خدمات عناصر تاثیرگذار بر مشتریان نیست، نوع رفتار و کردار کارکنان و مدیران تعیین کننده است.


تقی پور از دیگر مشتریان بانک اقتصادنوین در شهر رشت نیز در این مراسم به تاثیر بانک اقتصادنوین در نظام بانکی کشور اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور در زمره بانک‌های تاثیرگذار کشور قرار دارد.


وی گفت: افتخار پیشتازی در نظام بانکی خصوصی کشور عنوانی است که تا ابد برازنده بانک اقتصادنوین خواهد بود و این بانک در ردیف بانک های بزرگ کشور قرار دارد.
تقی پور با بیان اینکه امروزه مشتریان بانک‌ها نیز بانکدرا به شمار می‌روند گفت: در شرایطی که اکثر مشتریان بانک‌ها، بسیاری از عملیات بانکی را می شناسند نمی‌توان آنها را مشتری لقب داد چرا که این مشتریان به نوعی بانکدار به شمار می‌روند.


لازم به ذکر است شعبه سبزه میدان رشت بانک اقتصادنوین توسط صنعت کار عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی استان گیلان و از معتمدین شهر رشت و با حضور جمع کثیری از مشتریان این بانک از جمله نادر یوسفی رئیس جامعه داروسازی استان گیلان به آدرس رشت، ضلع جنوبی سبزه میدان، جنب پاساژ تمدن روز 20 اردیبهشت‌ماه افتتاح شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −    =  31