جزئیات قیمت خودرودر هفته دوم اسفند

پژو 405 اس ال ایکس که یکی از خودروهای پرتقاضای خانواده های ایرانی به شمار می رود، 300 هزار تومان رشد قیمت را تجربه کرده است؛ اما پژو 405 در مدل GLX تغییر قیمتی در هفته جاری نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تکانه‌های قیمت خودرو در بازار به دلیل نزدیک شدن به شب عید، افزایش یافته و بالاخره مشتریان تصمیم گرفتند که وارد بازار شوند؛ اما همین ورود سبب بالا رفتن قیمت‌ خودروها از 300 تا 700 هزار تومان شده است.

به گزارش مهر، با نزدیک شدن به شب عید و ایام مسافرت‌های نوروزی، بسیاری از مردم بالاخره ناچار شدند که به بازار خودرو مراجعه کرده و خودرو بخرند؛ اگرچه در این میان برخی شایعات مبنی بر گرانی خودرو در سال 94 و از سوی دیگر بالا رفتن نرخ مالیات بر ارزش افزوده و عوارض سالانه خودرو نیز به این مراجعه و افزایش تقاضا در بازار دامن زد.

بر این اساس اکنون که بازار خرید و فروش‌ها در نمایشگاههای سطح شهر و برخی محل‌های مشخص معامله خودرو رونق گرفته است، بازار نیز به این افزایش تقاضا واکنش نشان داده و قیمت بر روی برخی از انواع خودروها، از 300 هزار تا 700 هزار تومان افزایش داشته است.

بررسی های میدانی مهر نشانگر این است که پژو 405 اس ال ایکس که یکی از خودروهای پرتقاضای خانواده های ایرانی به شمار می رود، 300 هزار تومان رشد قیمت را تجربه کرده است؛ اما پژو 405 در مدل GLX تغییر قیمتی در هفته جاری نداشته است.

مدل داشبورد جدید پژو پارس سال، 200 هزار تومان گران شده، سمندال ایکس هم  با افزایش قیمت 400 هزار تومانی روبه‌رو شده ضمن اینکه سمند سورن هم با افزایش قیمت 200 هزار تومانی مواجه بوده است. اما از بازار تیبا هم خبر می‌رسد که این خودرو هم‌اکنون قیمتی برابر با 24طر میلیون و 500 هزار تومان دارد. تیبا نیز جزو خودروهایی است که این هفته با افزایش قیمت مواجه شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به مرز 25 میلیون تومان برسد. آن طور که فعالان بازار می‌گویند، هم‌اکنون تیبای پلاک 93 را می‌توان با قیمتی پایین‌تر از مدل 94 این خودرو خریداری کرد. همچنین رانا هم که معمولا روزهای با ثباتی را در بازار سپری می‌کند، این هفته نیز تغییر خاصی نکرده و در حال حاضر 32 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

از بازار پراید هم، اما خبر می‌رسد که هم‌اکنون پراید در مدل 131 قیمتی برابر با 20 میلیون و 400 هزار تومان دارد و این نشان می‌دهد 100 هزار تومان رشد قیمت در این هفته داشته است. همچنین مدل 132 پراید نیز که رشد قیمت طی هفته جاری داشته، هم‌اکنون 20 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. در مورد پراید 111 نیز گفته می‌شود که این خودرو در حال حاضر قیمتی برابر با 20 میلیون و 700 هزار تومان تومان دارد .تندر 90 اما خودرویی که تغییر قیمت خاصی طی هفته جاری نداشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1